2010. március 8., hétfő

Internetes rádió, magyar, soféle választható műfaj

http://radio-d.hu/
Most akadtam rá egy nagyon jó, sok műfajú internetes rádióra (a műfaji címek ismerősek lehetnek a régi Petőfi rádióból: Melódiakoktél, Tánczenei koktél, Made in Hungary, Jazzmelódiák, Jazzarchivum, Slágermúzeum, Gramofonrádió, klasszikus zene, opera, musical, operett, cigányzene). A rádiót a Magyar Rádió egykori zenei szerkesztője működteti. Ezt írja magáról:

Üdvözlöm a kedves Hallgatót!
Divéky István vagyok, - muzsikus. A zenével korán találkoztam, édesanyám kiváló operaénekes volt, magam zongorázni, később klarinétozni tanultam. Elvégeztem a konzervatóriumot, majd a Zeneművészeti Főiskolát. Ezután kerültem a Magyar Rádióba, ahol 1972-től 2007-ig könnyűzenei műsorokat készítettem.
...
Azt a rengeteg jó zenét, ami eddig is, ma is kitölti az életem, ezentúl ebben a Rádióban osztom meg Önökkel. A műsorfolyamot frissítem, bővítem, akár az Önök igénye, ill. ötletei szerint is. Ezért kérem, osszák meg velem véleményüket, gondolataikat.
Kívánom, hogy a műsorok jelentsenek igényes kikapcsolódást, jó szórakozást mindnyájuknak.

1 megjegyzés: