2009. július 13., hétfő

Ingyenes rendszerkarbantartó

Sikerült benyalni egy trójait Gabi gépére, ami azt csinálta, hogy elkezdett véletlenszerű névvel és kiterjesztéssel vírusos fájlokat gyártani (.tmp, .jpg, .bmp, stb). Ezeket a vírusirtó aztán már megtalálta, de idegesítő volt, hogy néhány percenként csipogott hogy vírust talált. Több sikertelen próbálkozás után végül a Microsoft ingyenes rendszerkarbantartó szolgáltatásával sikerült a gépet helyretenni. Fontos, hogy nem vizsgálja, hogy legális-e a windows. Nektek is ajánlom, ha vírusgyanús vagy túl lassú a gépetek. Magyarul van, ezt az oldalt kell megnyitni:

http://onecare.live.com/site/hu-hu/default.htm

Az oldal alján van egy olyan gomb, hogy Teljes körű kiértékelés, arra kell kattintani. Legyetek türelemmel, órákba is beletelhet, amíg elvégzi a dolgát, de ezalatt lehet a gépet másra is használni. Nemcsak a vírusokat irtja ki, hanem a registryt is rendbeteszi és más hasznos dolgai is vannak.

8 megjegyzés:

  1. Köszi, én eddig is használtam hadsonlót pl az Advanced SystemCare-t, de ezt is kripóbálom.

    VálaszTörlés
  2. Ja, én is azt használom, de biztos jó ez is!

    VálaszTörlés
  3. Az Advanced System Care rajta volt a gépen, de nem segített, pedig a legújabb frissítéseket is letöltöttem.

    VálaszTörlés
  4. kösze, lefuttattam, de van egy gondom amit nem oldott meg:-( Valamiért a skype nem megy az asztali gépemen, ill. hol megy, hol nem. Lgyalultam, újra felraktam, és mégsenem:-( minden egyéb mükszik... nincs valami ötlet?

    VálaszTörlés
  5. sajna ezt passzolom. Leszedni, újra feltenni, nekem is ennyi a tudományom.

    VálaszTörlés