2010. április 2., péntek

Nyári tervek




Elkezdtem tervezgetni egy nyári utazást az Al-Dunához, ahol még nem jártunk, de ahol rengeteg szép látnivaló van, és nem is kell többezer kilométert autózni érte. A netről szedtem össze képeket, amit érdemesnek tűnik megnézni. Aki már járt arrafelé, attól örömmel fogadok minden ötletet, javaslatot! Akár az útitervet, akár az időbeosztást illetően, hogy mire mennyi időt érdemes hagyni, és annak is örülnék ha szállás, étkezés ügyben tudna valaki tippet adni. Az is lehet, hogy túl sok mindent szeretnék látni, és szűkíteni kell a programon. Olyan 1 hét - 10 naposra tervezem előzetesen az utazást.

10 megjegyzés:

  1. Azt olvastam, hogy Székelykeve a legdélebbre fekvő magyar falu, és ideális kiindulópontja az aldunai kirándulásoknak.

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon szép vidék. Sok-sok évvel ezelőtt jártam arra felé. Szép emlékek.

    VálaszTörlés
  3. nem mondom, szép kis utazás lesz, de ha már erre jártok gyertek el hozzánk! Akár merre indultok nem fogtok csalódni

    VálaszTörlés
  4. Köszömöm Irén, ha Újvidéken járunk, feltétlenül megkeresünk!

    VálaszTörlés
  5. Várunk Titeket, a priviben megírtam a többit :-)

    VálaszTörlés
  6. ez Romániában van...(ha nem tévedek)
    románul Timişoara

    VálaszTörlés
  7. Nem tévedsz, de azt már látjuk, hogy ezúttal ki fog maradni a programból.

    VálaszTörlés
  8. Ez gyönyörű lesz, ha csak felét is sikerül bejárnotok!

    VálaszTörlés