2008. február 23., szombat

lejátszó

Egészen mostanáig azt hittem, hogy lejátszó és lejátszó között nincs nagy különbség, a zene mindegyikből ugyanúgy szól. Kovacsady-nak köszönöm, hogy felhívta a figyelmemet a JetAudio nevű lejátszóra, amivel le tudtam játszani egy olyan videót is, aminek máshol nem volt hangja. De ez nem minden,  a hangminőségben olyan hatalmas a különbség, hogy most minden zeném úgy szól, mintha új hangcuccot vettem volna.
Ha valaki ki akarja próbálni, a teljes verzió innen tölthető le:
http://rapidshare.com/files/75953257/jetAudio_Pack.rar

5 megjegyzés:

  1. Én kb. egy hete használom és nekem nagyon jók a tapasztalataim Csak még nem volt alkalmam megköszönni Kovács Mikinek, hogy felhívta rá a figyelmemet (kb. egy fél éve). Tényleg, szinte mindent média fájlt lejátszik jó minőségben. Még a lemezre írást nem próbáltam ki, de gondolom, az is jó lesz.

    VálaszTörlés
  2. A legjobb, és nem csak lejátszik, konvertál cd-t ír, meg még vagy tíz dologra képes.

    VálaszTörlés
  3. Köszi zenekereső tippet, nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen nagyszerűen működik a zene léjátszás a többit még tanulmányoznom kell!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, ezt én is letöltöttem.

    VálaszTörlés