2007. december 2., vasárnap

Kőszeg




Régi képeslapok

10 megjegyzés:

  1. i love history and old passed times...we haved in romania a haevenly place ...an island ada-khale....there was like in that picture. he does not exist any more now

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz gyüjtemény! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, örülök hogy tetszett

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépek,nálunk is vannak szép helyek

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép régi képeslapok, köszönöm.
    Nosztalgiáztam kicsit, elég sokat jártam itt.

    VálaszTörlés
  6. Anno, finom forrásvizet ittunk itt...

    VálaszTörlés
  7. Szép gyűjtemény!
    Én lefotóztam a mostani helyszínt, és csináltam 1 albumot, a régi, és a mai állapotról.
    Kőszeg régen és most az oldalamon.

    VálaszTörlés
  8. Szép jó estét és vidám hetet kivánok

    VálaszTörlés