2007. május 15., kedd

Harkányban nyaraltunk




és még errefelé is jártunk közben

17 megjegyzés:

  1. Szia András! Remélem jól telt a nyaralás. Nagyon szép helyeken jártatok. 1-2 helyen én is voltam. Köszönöm a képeket.
    Üdv. Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. Kedves András! Nagyon szépen köszönöm, hogy a szép emlékeket megosztottad velünk! A képek nagyon jók!
    Üdv.Agneta

    VálaszTörlés
  3. Jók lettek a képek. Örülök hogy ti is felfedeztétek ezeket a szép helyeket, jártam párszor én is ott.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és tartalmas összeállítást csináltál a Baranyáról,
    / kivétel, Baja / :-)))
    Ha kiváncsi vagy Pécsre a XIX. sz.-ból, látogass el hozzám, szívesen látlak, és remélem tetszeni fog.

    VálaszTörlés
  5. Hopsz.....köszi a látogatást, remélem tetszett.)

    VálaszTörlés
  6. Megnéztem a régi képeslapjaidat, nagyon szép gyűjtemény, gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Boldogan neztem vegig kepeidet, ennyivel is kozelebb erzem magam hazamhoz. Koszonom.

    VálaszTörlés
  8. Sok szép fotót láthattam, köszönöm!:-)
    Üdv.! V-3

    VálaszTörlés
  9. Darvas Iván hangjára csaptam le, úgy kerültem Hozzád. Persze a kiváncsiság nagy úr és engem is legyőzött. A Szimonov dalt vittem és köszönöm.
    Talán nálam is van valami, ami felkelti az érdeklődésedet. Üdv : mc

    VálaszTörlés

  10. Good Morning Graphic Comments
    Régen jártam itt, jó volt most visszaemlékezni rá. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. nagyon jók a képek,mi is jártunk ezen a tájon

    VálaszTörlés
  12. nálam sem jön be nagyban, de erről a helyről a picasa albumomban sok kép van (szinte helyiként rengeteget jártam itt is, anno)

    VálaszTörlés
  13. nem tudom, valahova kiírták-e, de úgy tudom, a feltárt sírokban talált elesettek számával megegyező kis vascsontból rakták össze ezt a hatalmas kaput, annak is jelentése van, hogy a az ívek nem érnek a magasban össze, most nehezen idézem fel, pontosan mi is: talán az országvesztés...

    VálaszTörlés