2010. október 30., szombat

Panorámakép a Kőszegi hegységről

A kép tegnap készült az osztrák területen lévő Margit-kilátóból.Ez a kép csak egy durva kicsinyítés, ideteszem a rendes képfájlt is (igaz, hogy 50%-os méretben), amit letöltve vagy megnyitva szépen látszik az őszi erdő az Írottkőn és környékén.
Nem volt nálam rendes fényképezőgép, telefonnal készítettem egy képsorozatot, amit a Panorama factory nevű programmal raktam össze. Meglepő, hogy mire képes egy telefon!
Köszönet Juhorkának a kép feljavításáért!
Attachment: PAN.jpg

5 megjegyzés:

  1. Szép, teljes élményt nyújtó kép, különösen, hogy mobillal készült.
    Egy kis retus még ráfért volna. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klasz. Ahogy a nagykép jött le abban bíztam, hogy még folytatódik a monitor aljáig. Üdv

    VálaszTörlés
  3. Tanulság: egy ilyen jó szemű fotós ne induljon sehova gép nélkül, mert akkor mi , akik nem juthatunk el oda, hogyan lássuk meg ezeket a mesés tájakat? (Nem is vagyok önző:)))

    VálaszTörlés
  4. Hát így!
    Valahol azt olvastam, hogy az a legjobb fényképezőgép, ami éppen kéznél van :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű felvétel. Köszönöm.

    VálaszTörlés