2009. augusztus 5., szerda

ZX Spectrum játékok

http://www.zxspectrum.net/
Aki elég öreg ahhoz, hogy a 80-as évek elején már játszott számítógépes játékokat, az minden bizonnyal ZX Spectrumot vagy Commodore 64-et használt. Ezen az oldalon összegyűjtötték a spectrumos játékokat, semmit nem kell se letölteni, se telepíteni, elég egy katt és indulhat a nosztalgia. Nekem a ManicMiner volt a kedvencem, akkor végig tudtam menni az összes szinten. Most meg voltam elégedve magammal, hogy az első szobán túljutottam.

5 megjegyzés:

  1. Tök jók, csak az irányítással van gondom.
    Nekünk (a gyerekeimnek) c-16, 64, utoljára 128 volt.
    Az még meg is van
    Még a basic nyelv is elég jól megy.
    Tanulgattam a gépi programozást is, de az bonyolultabb volt.

    VálaszTörlés
  2. Az irányítással nekem is gondjaim voltak, néhány játéknál ki kell tapasztalni, hogy melyik játék melyik gombokra hallgat. Van olyan játék is, aholy kiírták hogy melyik gombbal működik.
    A hőskorban én is programoztam basic-ben :-)

    VálaszTörlés
  3. nekem nem indul sajnos egyik sem,gondolom mert windows 7 van a gépemen:S

    VálaszTörlés
  4. Windows 7 ???
    Ügyes vagy, azt hittem, az még senkinek sincs. Szerintem nem a windows miatt nem indulhat, java alapú az alkalmazás, annak is rajta kell lenni a gépeden, lehet hogy az hiányzik.

    VálaszTörlés
  5. java is van,akkor nem vágom mi lehet a gond...

    VálaszTörlés