2009. augusztus 5., szerda

Telefonálj ingyen

http://voipdiscount.com/en/freetrialcall.php
Ha van vezetékes telefonod, akkor erről az oldalról ingyen hívhatod a világ szinte összes vezetékes telefonját (és néhány országban, pl. az USA-ban a mobilt is). Nem kell se regisztrálni, se telepíteni, csak a saját, és a felhívni kívánt számot kell nemzetközi formában megadni (pl. egy budapesti szám elé a +361-et beírni). Még hangkártya vagy mikrofon se kell hozzá. Először odacsenget a saját telefonodra, azt felveszed, és már hallod is hogy a vonal másik végén kicseng a hívott szám. Túl hosszú beszélgetésekhez nem jó, kb. 5 perc után bont, de akkor újra lehet hívni.

7 megjegyzés:

  1. Koszi Andras, na majd kiprobalom, en eddig a "Skype"-t hasznaltam de havonta 3 doll kerult, Usa es Canada kozott nincs meghatarozott ido. Jo volt mindketto telefonra. Legyen szep ested ! -)))

    VálaszTörlés
  2. Próbáld ki! Ha beválik, lehet hogy neked érdemes a fizetős változatát használni. Ez 120 napra 10 eurónak megfelelő pénzbe kerül, és akkor nincs időkorlátozás. A hívások akkor is ingyenesek, a 10 eurós számládat a nem ingyenes mobil hívásokra lehet felhasználni, illetve telefonról telefonra hívásnál pár cent kapcsolási díjat is felszámítanak. Számítógépről telefonra nincs kapcsolási díj.

    VálaszTörlés
  3. Köszi. Tavaly én is használtam egy darabig, aztán nem tudom, mit rontottam el, de többet nem engedett igyen telefonálni. No, majd most megpróbálom újból.

    VálaszTörlés
  4. Működik. Most beszéltem a fiammal Californiából, 2,51 percnél bontott szét. Köszi !

    VálaszTörlés
  5. Kösz. Mi évek óta használjuk ezt is, és a Voipstunt-ot is. Mindnek van valami kis előnye a másikkal szemben, de mind ua. cég működteti (pl. Freecall, Easycall stb). Nekünk már rengeteg pénzt spórolt meg, mert a család eléggé szétszóródott. Ajánlom mindenkinek, akár a fizetőset is, mert sokszorosan megtérül. Üdv

    VálaszTörlés
  6. A voipdiscount-hoz csináltak egy androidos alkalmazást. Ahol van wifi, ott a mobilról ingyen lehet hívni a vezetékes számokat, nemcsak a magyarokat, hanem szinte az egész világon!
    Most próbáltam ki, egy kis hangkésleltetés van benne, de különben teljesen jól működik. Állítólag a market-ről is elérhető az alkalmazás, én a voipdiscount.com oldalról töltöttem le:
    https://www.voipdiscount.com/en/mobilevoip.php

    VálaszTörlés