2009. augusztus 10., hétfő

Észmegálló 4 - parkolási bünti

Hivatalos, tértivevényes felszólítás érkezett a címemre Szegedről. Posta, sorbanállás, igazolom magam, átveszem. Egy csekk van benne, mellette egy levél, hogy valamikor (ki tudja mikor) nem fizettem a parkolásért. Azt állítják, hogy az Alkotmánybíróság határozata értelmében joguk van behajtani a régi tartozásokat is, de ők most olyan aranyosak, hogy megelégednek azzal is, ha a tartozás felét befizetem. Egy szépséghibája van a dolognak: egy olyan rendszámra hivatkoznak, amilyen rendszámú autóm nekem soha nem volt. Most ezt a válaszlevelet írtam nekik:

Tisztelt Szegedi Közlekedési Kft.!

Megkaptam BEF:1640/2009 sz. levelüket, melyben felszólítanak parkolási pótdíj befizetésére.

Levelük kapcsán tájékoztatom Önöket, hogy a levélben említett INZ 639 rendszámú gépkocsi nincs és soha nem is volt a tulajdonomban. A levélben említett F1 és F2 jelű felszólításokról nincs tudomásom, ilyeneket nem kaptam, és az elmúlt 1 évben nem is jártam Szegeden.

Kérem, szíveskedjenek tájékoztatni arról, hogy nevem és címem milyen módon jutott a tudomásukra, hogy amennyiben valamilyen nyilvántartásban téves adat szerepel, kezdeményezhessem annak törlését.

Az 5875 Ft-os összegről szóló csekket a fenitek miatt természetesen nem fizetem be.


Most várom, hogy mi fog történni.

5 megjegyzés:

  1. Szerintem elnézést fognak kérni a tévedésért. -:))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg behajtják a pénzt :))))))

    VálaszTörlés
  3. Ha tippelni kellene, én is Nezsu tippjére fogadnék. Számomra az a félelmetes, hogy valahol létezik valamilyen nyilvántartás, amiben benne vannak az adataim, valamiféle téves összefüggésben más dolgokkal, mint most pl. egy ismeretlen rendszám, és ennek alapján anélkül, hogy ellenőrizné valaki is a valóságot, büntiket lehet kiosztani. Aztán bizonyítsd be, hogy nem vagy rabló/csaló/nemzetellenes/hazaáruló/köcsög/cigány/stb/stb.

    Egy vicc jutott még az eszembe, a medve kérdezi a nyuszit:
    - Nyuszi, igaz az, hogy neked van egy halállistád?
    - Igaz.
    - És én is rajta vagyok?
    - Rajta.
    - Te nyuszi, nem lehetne engem onnan kihúzni?
    - De...

    Tessék engem kihúzni!

    VálaszTörlés
  4. Kizártnak tartom, hogy ha az a rendszám sohasem kötődött a nevedhez, akkor ezt ne lehetne tisztázni, és büntetést kellene fizetni.

    VálaszTörlés
  5. Eltelt egy hónap, és se Annának, se Zsuzsának nem lett igaza. Nem történt semmi. Ez a legkényelmesebb.

    VálaszTörlés