2011. április 2., szombat

Római emlékek Budapesten




6 megjegyzés:

  1. Vegyes érzelmekkel néztem a képeket. Tisztelem a múltat, a tárgyi emlékeket, maradványokat meg mindig is valami titokzatos csodának tekintettem. Haladni kell a korral építkezni, de a történelmi maradványoknak nagyobb tiszteletet kellene adni.
    Hogy lehetséges egy síremlék közvetlen közelébe egy förtelmes söröző cégért kitenni? Hihetetlen illúzióromboló...csomót köt az emlékezés fonalára. Nem beszélve a lehetetlen háttérszínekről.
    Ennek ellenére irigykedem azokra a fiatalokra, akik suli után ezeken a köveken tanyázva bandázhatnak. :)
    Köszi az idegenvezetést! :)

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom mostanában Óbudán sétálgattok !

    VálaszTörlés
  3. Sok éve élek itt Budapesten, de a Flórián téri aluljáróban kiásott hatalmas római fürdő maradványalt most néztem meg először részletesen. Futólag már sokszor elmentem mellette, de a múzeumi részben most voltam először. Elcsodálkoztam a méreteken: a fürdőmedence egy mai uszodának is megfelelne. Ami a síremlékek és a söröző meg a játékterem szomszédságát illeti, a síremlékek szerintem jobb helyen vannak itt, mint egy múzeum kőtárában, ahová csak nagyritkán téved be egy-egy ember. De ha az enyém lenne a söröző, én biztos nem ilyen förtelmes cégért tennék ki, hanem próbálnék korhű környezetet teremteni, talán a forgalom is nagyobb lenne.

    VálaszTörlés
  4. "De ha az enyém lenne a söröző, én biztos nem ilyen förtelmes cégért tennék ki, hanem próbálnék korhű környezetet teremteni, talán a forgalom is nagyobb lenne. "

    Nem vennéd meg!? :)

    VálaszTörlés
  5. Jó is lenne! Adsz kölcsönt hozzá?

    VálaszTörlés
  6. Örömmel adnék. Sajnos épp azoknak nincs pénztartalékuk, akik szeretnének adakozni.

    VálaszTörlés