2012. május 30., szerda

Little Richard, a csodagyerek




7 megjegyzés:

  1. Ha újra születek én is csodagyerek akarok lenni :) Ötleted alapján kicsit körülnéztem a csodagyerekek között, Köszi ezt az ötletet.

    VálaszTörlés
  2. Nem biztos, hogy jó csodagyereknek lenni. Ez a gyerek nyilvánvalóan élvezi a helyzetet, de ahogy az olvasmányaimból előjön, pl. a kis Mozart nagyon utálta, hogy úgy mutogatta a kedves papa, mint a bazári majmot.

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus. Tanultuk, hogy Paganini is csodagyerek volt. Egyedül tanult meg a hegedűn játszani, s mintahogy Mozart ő is még gyerekként koncertezett.

    VálaszTörlés
  4. Most jut eszembe én is egy csoda gyerek voltam, még nem voltam 6 éves mikor az aknát úgy sikerült felrobbantanom , hogy egy karcolás sem esett rajtam, igaz a fülem azóta is cseng.

    VálaszTörlés
  5. De jó ez is!
    Miért kérsz elnézést?

    VálaszTörlés