2010. július 5., hétfő

Észmegálló 11 - Mert hülye azért nem vagyok

Úgy gondoltuk, hogy lecseréljük a matuzsálemi korú hűtőszekrényünket. Végignéztük a sok akciós újságot, aztán elmentünk abba a nagy műszaki áruházba, ami úgy hirdeti magát, hogy aki náluk vásárol, az nem lehet hülye. Ki is választottunk egy megfelelőnek látszó hűtőt, ráadásul éppen akciózták, az akciós ár mindössze csupáncsak 118 ezer forint volt, a hülyének is megéri, nem? Készletük, az nem volt belőle, a kiállított mintadarabot lehetett volna megvenni. Jobb szerettünk volna egy bontatlan csomagolású újat, ezért megnéztük a neten, hogy hol árulják még máshol. Ekkor jött el az igazság pillanata: ennél az árnál mindenhol olcsóbban adták. Végül 78 ezerért vettük meg, eredeti gyári csomagolásban, másnap házhoz hozták. 
Mert hülyék azért tényleg nem vagyunk.

6 megjegyzés:

  1. ...de látod ???Csak jó a reklám, mert ti nem vettétek meg, de van olyan, aki "ha már itt vagyok"--gondolattal be is ugrik a csalinak.

    VálaszTörlés
  2. Én 2000-ben jártam így szekrénysorral. 179 ezer volt egy nagy budai bútorboltban (amiben volt fehér márvány szökőkút). Csavarra pont ugyanazt, 79 ezerért vettük meg végül a XXI.kerületben, egy kis boltban (ahol nem volt fehér márvány szökőkút :)).

    VálaszTörlés
  3. A futárok hozzám már bekötött szemmel is eltalálnak (ez pedig nem kis teljesítmény állítólag).
    A boltban kinézem, hogy mi is kellene nekem, aztán a neten körbenézek és a könyvektől kezdve egy csomó dolgot 10-15%-al olcsóbban veszek meg. De volt már olyan is, hogy 70%-al volt leértékelve az a könyv, amit aznap a boltban teljes áron adtak volna el nekem (túl drágának találtam és egyébként sem volt kedvem cipelni azt a nagy dögöt).
    A nem sürgős dolgokat pedig összegyűjtöm és nagyobb tétel lesz belőle, így ingyen haza is hozzák.
    Szóval ha időt nem is (keresgélés), de pénzt és energiát mindenképpen spórolok.
    3 éve költöztem, a háztartási gépeimen kb. 300 ezret spóroltam ("mert hülye azért nem vagyok"-hoz képest). Neten rendeltem, neten fizettem és ingyen hazahozták akkor, amikorra kértem (és nem akkor amikor ők ráértek volna elhozni a pénzemért).

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, ezért érdeme több helyre is elmenni, mert néhányan a hirdetésüket úgy kalkulálják, hogy a régi árat magasabban állapítják meg!!!!!!!
    Te legalább elmondhatod magadról a reklám szöveget::::::::!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, ha ilyeneket olvasok, mert tanulságos.

    VálaszTörlés
  6. azt azert tudni ke, hogy a boltok dragabbak mint az internetes virtualis bolt, mar csak a raktarozas es a bolt koltsegei maitt is. de azert en is ugy vagyok, hogy amit be tudok tervezni, azt megveszem interneten keresztul. sot, ha anyukamnak valami elromlik, akkor megbeszeljuk telefonon es en mar keresem is az interneten. ket napon belul nala van a cucc. kisseb dolgokat akkor erdemes, ha nincs postakultseg vagy at ehet venni szemelyesen. vagy ahogy mar elottem irtak osszevonni. sajnos kulfoldre nem nagyon akarnak a magyar webshopok konyveket /CDt/ DVDt, igy marad a boltok tamogatasa reszemrol. de mivel nalunk (Szlovakia) lement a konyvekre az AFA igy nalunk olcsobbak a magyar konyvek mint magyariorszagon es raadasul a sogornom konyvesboltban dolgozik es meg van ra 10% kedvezmenye :) sajna sok minden van, amit itt nem tudok beszerezni...

    VálaszTörlés