2009. június 12., péntek

Hangdoboz - Régi magyar zenék Erdőkertesről

http://hangdoboz.blog.hu/
A műsor minden csütörtök este 11-től éjfélig hallható az FM 92,4-en vagy az interneten. Az oldalon bele lehet hallgatni a műsorba, meg lehet nézni a soron következő adás témáját, üzenni lehet a szerkesztőnek (aki én vagyok), kérhettek zenéket, amit igyekszem teljesíteni.
Belehallgatok a
Zöld rádió műsorába



Soundbox - Hungarian oldies' hour.

The program is on the air every Thursday night from 11 PM to midnight (Central European Time). On the program's website you can listen to the radio. Musical requests are welcome!

Click here to listen

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen. Odafülelek!

    VálaszTörlés
  2. Egy kicsit frissítettem ezt a beírást, feltettem a közvetlen linket.

    VálaszTörlés
  3. Én is eltettem az oldal címét. Kicsit nézelődöm ott. :)

    VálaszTörlés
  4. Hallgatom a rádiót:) várom a hangodat.. üdv kyra

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok:) hallgatom a műsorodat:) nagyon tetszett amiket mondtál.. és ahogy:) kellemes hangod van.. de a dj kollégához így már messze állunk.. én kevesebbet beszélek.. igaz egész műsor alatt bár nem minden műsor úgy zajlik.. és a mi rádiónk teljesen amatőr szint,, még egyszer köszönöm ,hogy megismerhettelek:) : Tisztelettel: kyra

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Kyra! Ez a rádió is teljesen amatőr szint, csak van egy lelkes srác, aki kiharcolta a frekvenciaengedélyt.

    VálaszTörlés