2008. szeptember 4., csütörtök

Mit üzen a Pezident

Valószínűleg mindenki megkapta a multi legfrissebb hírlevelét,nekem ma érkezett. Azoknak, akik kevésbé tudnak angolul, ideírom belőle azt, amit fontosnak tartok.

A képekről van szó, eddig az ingyenes felhasználók nagy felbontású képeit egy idő után törölték. A jó hír az, hogy ezután az ingyenes felhasználók képeit is korlátlan ideig tárolják. Egyedül annyi a megkötés, hogy más felhasználók csak a kicsit lerontott minőségű, de még így is elég jó képeket láthatják, ha a zoom in-re kattintanak.

Azt írják, hogy ez azért jó, mert a képeket nagy biztonságú szervereken tárolják, az otthoni gépeknél pedig megvan a véletlen letörlés veszélye, és akkor a megismételhetetlen képeink örökre elveszhetnek. Javasolják az Auto uploader használatát, én ezt még nem próbáltam ki, de néhány beírásban nem túl hízelgő dolgokat olvastam róla. Ez elvileg úgy működne, hogy az ember kijelöl a gépén egy mappát a képeknek, és minden, amit oda mentek, az automatikusan átkerül a multi szervereire is. Persze be lehet állítani, hogy csak én férhessek hozzá. Szívesen olvasnék róla, ha valakinek már van jó vagy rossz tapasztalata ezzel.

Egy másik újdonság, hogy a csoportoknak eddig nem volt vendégkönyvük, most már van.

16 megjegyzés:

  1. Kedves András!
    Köszönöm szépen a tájékoztatót-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen, kedves Valentinus!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Szívesen használnám a vendégkönyvet, de a nagy képekkel teljesen széthúzzák, elrondítják az egész oldalt. Pedig megvan a módja, hogy normális méretű képeket tegyenek be. Üdv' Anna

    VálaszTörlés
  4. köszi szépen !!pár hete kaptam az üzit , és bizony meglepődve láttam hogy nem csak a multira feltöltött fotóim vannak azok között amit " törölni akar " a multipapa:) !! Nos, igen ahogy irtad az Auto uploader -nek köszönhetöen hozzá fért az összes fotómhoz ill ki tudja még mihez!!:(( ha lehet szabályozni hogy csak én férjek hozzá , szivesen venném ha ebben tudna valaki segiteni!! köszi a forditást!!üdv sanyo

    VálaszTörlés
  5. Én sem igazán szeretem, ha teleteszik a vendégkönyvemet olyan képekkel, amik valakinek biztosan tetszenek, de én giccsesnek tartok. Le is tiltottam a képeket az oldalamról.
    Előfordult már, hogy poénnak szánva dicsértem valakinek az oldalát hogy milyen aranyos (nem mondom meg hogy kiét), az meg komolyan vette és megköszönte :)

    VálaszTörlés
  6. Talán tudok segíteni: az avatar képed alatt van egy olyan menüpont hogy My media locker. Ha erre rákattintasz, áttekintően látod az összes feltöltésedet. Tegyél egy pipát oda, ahol meg akarod változtni a hozzáférés engedélyezését, és utána kattints lent a Change Access ikonra (hozzáférés megváltoztatása). Utána kiválaszhatod, hogy kinek engedélyezed, hogy lássa. Ha az individuals pöttyhöz teszed a jelölést és nem írsz be senkit, akkor csak te láthatod.

    VálaszTörlés
  7. Talán tudok segíteni: az avatar képed alatt van egy olyan menüpont hogy My media locker. Ha erre rákattintasz, áttekintően látod az összes feltöltésedet. Tegyél egy pipát oda, ahol meg akarod változtni a hozzáférés engedélyezését, és utána kattints lent a Change Access ikonra (hozzáférés megváltoztatása). Utána kiválaszhatod, hogy kinek engedélyezed, hogy lássa. Ha az individuals pöttyhöz teszed a jelölést és nem írsz be senkit, akkor csak te láthatod.

    VálaszTörlés
  8. Én felraktam az AutoUploadert, de nem sok köszönet volt benne. Azonnal elkezdett kutakodni a gépemen a képfájlok után és nem lehetett leállítani, azután nem lehetett törölni a feltöltőt. Végül kiderült, hogy amíg a puttonyában vannak beolvasott képek és még nem rakta ki a multira, addig nem engedi magát törölni. Végül azért leszedtem. Nincs kizárva, hogy valamit rosszul csináltam, de én sem vagyok perfect angol.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm az információt. Szép napot, estét Neked !

    VálaszTörlés
  10. Szép ajándék, jó ajándék csak egy cseppet kockázatos...

    VálaszTörlés