2017. július 9., vasárnap

Alkotótáborban

Elkísértem felségemet a nagybörzsönyi alkotótáborba, ahol a Szilágyi János vezetésével működő Spritusz művészcsoport színe-java volt jelen. Engem annyira nem érintett meg a művészkedés, hogy rendszeresen rajzoljak, fessek, de a hely szelleme azért hatott annyira rám, hogy kipróbáljam magam.
A tavalyi táborban már készítettem ugyan néhány krokit, de most beültem - életemben először - modellt rajzolni, ez lett az eredmény.
Feltettem a Facebookra, rögtön le is lett tiltva a kép. Az arányokkal tényleg van egy kis baj, a lábfeje kicsi lett, a feje meg nagy, ennyire fejlett lenne a face művészi érzéke? Vagy a meztelenséggel van bajuk? Majd kiderül, mert kísérletképpen Goya Meztelen Majáját tettem a helyére, meglátom, hogy annak mi lesz a sorsa.

Volt egy szabadon választható tematikus feladat: angyalok és démonok. Egy vízfestmény erejéig ebbe is beszálltam.




 Az "igazi" spirituszosok kipróbálták a szobrászkodást is, én lettem az áldozat, kiültem a kör közepére, hogy mintázzák meg a fejemet. Első lépés a halhatatlanság felé!
A végén ahány szobor, annyiféle arc nézett vissza ránk. Döntsétek el, hogy ez például kire hasonlít?


 Tippek voltak bőven, Bem apó, Kossuth Lajos, Horthy Miklós, Don Quijote, és még Mussolini neve is felmerült. Folytatás jövőre ugyanitt!

3 megjegyzés: