2012. augusztus 6., hétfő

Bezár a multiply

Egy barátom már elköszönt az itteni ismerőseitől. A hozzá fűzött kommentekből másoltam ki ezt a félhivatalosnak látszó szöveget (ami azóta már hivatalossá vált):

As most of you are probably aware, Multiply's mission has evolved over the past year and a half to become the biggest and most beloved ecommerce marketplace in two very exciting markets, Indonesia and the Philippines. As our focus has shifted, we have reviewed all of our operations, and made some decisions that will affect everyone here.
From December 1st, we will unfortunately no longer be able to support Multiply in its current form - notably we will be removing the social networking and content sharing part of Multiply (photos, videos, blogs, social messaging, etc.). We have decided to discontinue providing and hosting these services, as we have concluded that other Internet sites who are committed to social networking services will do a better job serving you than we can.

A lényege az, hogy nem jött be az üzleti elképzelésük, és ezért december 1-től megszüntetik a multit abban a formájában, amilyennek megszerettük. Van még addig csaknem 4 hónap, jó lenne találni valami új helyet magunknak. Sokan fenn vagyunk a facebookon, de ott az a baj, hogy annak a tartalom megosztó része csak a képekre korlátozódik és sokan ódzkodnak a face túl nagy nyilvánosságától. Kár lenne a rengeteg jó zenéért, és főleg ezért a remek csapatért! Van valakinek ötlete a túlélésre?

230 megjegyzés:

  1. :-( Én nagyon sajnálnám, reméljük nem zárják be.

    VálaszTörlés
  2. Én, személyesen nagyon köszönöm az infót.
    Sajnálom, ha be is igazolódna a hír, mert ez volt kedvenc oldalam.Én ugyan ott vagyok a netlogon is, de most , akkor teljesen oda pártolok, hogy tudjam decemberig kialakítani a barátikörömet( most sem kicsi, de ott keveset időzöm ! ) .A face--t nem szeretem, onnan véglegesen kiléptem.
    Holnaptól aktivabb tag leszek a netlogon.
    Nagyon köszönöm.
    Legyen tartalmas, szép heted. Szabubi.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálnám, ha ez megtörténne! Alakítottak már rajta elég sokat, talán megússzuk most is egy kis "szigorított átalakítással"!


    Szabubi! Vigyázz a netloggal! Mocskos szemét az üzemeltetö!!! Vagy csinálj magadnak egy mail fiókot csak annak, különben búcsút mondhatsz a barátaidnak. Nekem is belenyúltak a listámba és a nevemben küldözgették a meghívókat.:((((((((((((

    VálaszTörlés
  4. A multi személyzeti blogjában azt írják (nagyjából, ha jól értem), hogy Indonéziában és a Fülöp-szigeteken aktívabb és folyamatosan gyarapodó piacképes felhasználói közösség nem hagyható figyelmen kívül, de egyéb tekintetben még nem született döntés. Természetesnek tartják a változások előtti félelmeket, de ígérik, hogy sok-sok hivatalos üzenettel tájékoztatják a felhasználóakt, ha eget rengető változás áll be. A multi előtt fantasztikus jövő áll, és reméli, hogy mostani felhasználókkal együtt élvezhetik.

    http://multiply.multiply.com/journal/item/474/Another-Important-Message-from-Another-CEO

    A fent idézett szöveget a Staffban egyelőre csak felhasználói hozzászólásban találtam meg, amire még nem látható hivatalos válasz.

    VálaszTörlés
  5. " A multi előtt fantasztikus jövő áll, és reméli, hogy mostani felhasználókkal együtt élvezhetik.
    "
    Ez a mondat számomra azt jelenti, hogy talán jobb lesz és átemelik az egész csapatot. Remélem!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm az infót tőled is jerrycat.Óvatosabb leszek.
    De ezt az ötletet kaptam Pesta hugom--öcsémtől :)) ( fedőnév !!! )Nem is rossz gondolat és az okosak, akik értenek is hozzá meg is tudnák oldani.Ha elkezdenék mihamarabb, biztos vagyok benne, hogy sok pártfogóra találna.Én biztos ott lennék :

    http://www.spruz.com/ ezen az oldalon létre lehet hozni ingyenes közösségi oldalt. Lehet feltenni sokféle tartalmat, felépítése hasonló a ning oldalakéhoz. Még magyarul is tud, legalábbis át lehet fordítani a nyelvkezelőjében az angol címszavakat magyarra. Ha a multy megszűnik készítsetek egy multy--plus nevű oldalt a spruzon. Ez egy megoldás lehet nekünk..

    VálaszTörlés
  7. Egyébként el sem tudom képzelni, hogy mi lesz, ha bezárják. Bármi is lenne, engem ne hagyjatok itt. :) Megyek veletek. :)

    VálaszTörlés
  8. Kívánom, hogy neked legyen igazad.Tartalmas, szép hetet kívánok.

    VálaszTörlés
  9. van egy olyan mondás, hogy "Ha valakinek a halálhírét keltik, sokáig fog élni"
    A fészbukon is több hullámban járta az a hír, hogy a, fizetősek leszenek a fb szolgáltatásai b, megszűnik maga az oldal

    Ebből annyi lett igaz, hogy a fb üzleti célú használatát kötötték bizonyos feltételekhez.

    Csekély 2 és féé éves felhasználói tapasztalatom azt mondatja velem: ott az oldal funkciói jellemzően megegyeznek a multiéval. Akár még azt is meg lehet tenni, hogy kisebb közösségek kizárólag egymással tartsanak ott kapcsolatot, a széles nyilvánosságot kizárva.
    Az oldaltartalmat is sokoldalúan meg lehet oszatni másokkal, sőt, egyes felhasználókat is ki lehet zárni a láthatóságból.

    de hááát ... én is kiléptem onnan...


    Mit tud a google+ ???

    VálaszTörlés
  10. Igen jó lenne itt sokáiglenni remélem sok jó évet irunk magunk után mindekivel .

    VálaszTörlés
  11. Nem értek vele egyet. A Facebook keményen eltávolít minden jogvédett saját feltöltést. Amikor a lányom érettségizett, készített a 4 gimis év osztályképeiből egy összeállítást videó formátumban, és a kedvenc bulizenéjüket illesztette hozzá aláfestésként. Feltöltötte a Facebookra korlátozott nézetben, csak az osztálytársak számára láthatóan. Kb 2 perc múlva egy hivatalos üzenet érkezésével egyidejűleg eltávolították a videót, pedig saját készítésű fotókból állt, de a jogvédett dalt még ebben a formában sem tűrték meg.

    Youtube-ról lehet beilleszteni videókat, de egy-két kedvencen vagy valamely apropón kívül ugyan minek, ott a youtube. Azonkívül a Facebook számtalan meglepetéssel szolgál. Nagyon észen kell lenni, és még akkor sem küszöbölhető ki mindig az ismerősök alkalmazás-dömping használatának egyes következményei.

    VálaszTörlés
  12. Sajnos ma reggel valóban megjelent a Staff blogban a hivatalos üzenet.

    http://multiply.multiply.com/notes/item/5

    VálaszTörlés
  13. Majd meglátjuk, hogy mi lesz.
    Én még azt is sajnálnám, ha a sok hozzászólás elveszne, amit az évek során írtunk egymásnak.

    Az Iwiw és a FB nem verenyképes a Multival. Részben a gagyisága miatt (FB), részben mert itt bármilyen néven lehetünk - sokan inkognitóban, félinkognitóban vagy teljes névvel -, és csak a nagy Multis nemzetközi tábor látja az egészet. A zártság sem megoldás, hiszen itt is az új belépők új színeket hoztak.

    Na majd meglátjuk, hogyan alakul az egész. Egy ekkora oldalt még akár el is lehet adni egyben.

    VálaszTörlés
  14. Ahogy már irtam, ezt meg lehet nézni:

    Egy helyen ezt a javaslatot láttam:
    http://www.ipernity.com/home
    http://www.ipernity.com/home/245241
    Innen egy felhasználó lapja:
    http://www.ipernity.com/home/lea.ipernity

    VálaszTörlés
  15. Így elsőre igencsak hasonlónak tűnik.

    VálaszTörlés
  16. A zene megosztási lehetőséget hiányolom mindegyikből.

    VálaszTörlés
  17. Az ipernity szerintem is hasonló, egy multis szerint van ingyenes és fizetős felhasználó, előbbi esetben korlátozott havi feltöltési lehetőség.

    VálaszTörlés
  18. Végül is, a Multin is van fizetős lehetőség.
    Elolvastam a Multiply staffon írtakat. Tényleg "Indonéz Vatera" lesz.

    Erre a Bebora regisztrálni kell, mert így nem látok semmit. Úgy látszik, több hasonló oldal is van. Jó lenne, ha valamelyik normális oldal egy az egyben átvenné a Multi közösségi oldal részét.

    VálaszTörlés
  19. És még egy az ipernity-n van nyelvi beállítási lehetőség, egyenlőre a nyugati nyelvek mellett még csak orosz és lengyel, de szerintem elegendő felhasználó esetén magyar is lehetne.

    VálaszTörlés
  20. Zenei (+ film + szoftver) közösségi oldal nagyon sok van, köztük jó pár magyar is. Ezek azonban inkább letöltési linkek megadására szolgálnak.

    VálaszTörlés
  21. A webtérben történt csekély számú találkozásaink során nálad mindig ez jött le. :)))

    Figyelmedbe (figyelmetekbe) ajánlanám az alábbi linket, ahol is --> "a szerzői jogvédelem alatt álló tartlamak és a multiply" <-- fejezet rövid szinopszisát olvashatod.

    http://miazamultiply.multiply.com/journal/item/2/FIGYELEM-

    Bár nem dolgom összehasonlítani a FB-t a Multival, de a volt tapasztalataimat meg tudom osztani veled. (veletek) Képet, szöveget, mp4 formátumú videoanyagot töltöttem fel a facebookra. Voltam zárt és rejtett és nyilt csoport adminja. Hoztam létre eseményt. Tettem közzé cikkeket. Osztottam meg mások oldalának tartalmát. Hívtam meg ismerősöket, leveleztem PM-ben, fogadtam el meghívásokat, tiltottam alkalmazásokat és korlátozni tudtam mind a közzétételeim, hozzászólásaim nyilvánosságát, mind pedig mások közzétételeinek, hozzászólásainak láthatóságát az üzenőfalamon (vagy az ő üzenőfalukon).
    Lényegében bármit személyemre tudtam szabni és igényeimre tudtam alakítani . Még akár ennek a kockázatát is: "sem küszöbölhető ki mindig az ismerősök alkalmazás-dömping használatának egyes következményei."
    Gördülékeny és rugalmas oldal a FB, nem véletlen, hogy beszívta a Multi közönségét is (jobbára).
    Talán egyik nagy hibája, hogy szerzői jogvédelem alatt álló tartalmakat jobb más oldalakon kezelni. De erre ott vannak valóban a fájlcserélő oldalak - amíg élni hagyják őket.

    VálaszTörlés
  22. pölö az ncore.cc többféle szolgáltatást is nyújt emelett, igazi közösségi oldal :)

    VálaszTörlés
  23. te el tudod magadról képzelni, hogy átfészkelsz amoda? :o

    Én jobban hajlok arra, hogy a google+ szolgáltatásait használjam, mint ahogy részben ezt teszem is már évek óta.

    VálaszTörlés
  24. Persze mindemellett azon röhögök, vajh miféle összefüggésben lehet ez a manőver 2012. december 21-el? Nemtán úgy gondolják, hogy csak a nyugati civilizáció hanyatlik alá majd azon a napon? :o

    VálaszTörlés
  25. Sajnálom. :)

    Mindennek ellenére, miközben mindannyian ismerjük a multi szabályait, Ikon megfogalmazása fejezi ki a véleményemet.

    "Az Iwiw és a FB nem verenyképes a Multival. Részben a gagyisága miatt (FB), részben mert itt bármilyen néven lehetünk - sokan inkognitóban, félinkognitóban vagy teljes névvel -, és csak a nagy Multis nemzetközi tábor látja az egészet. A zártság sem megoldás, hiszen itt is az új belépők új színeket hoztak."

    VálaszTörlés
  26. "... te el tudod magadról képzelni, hogy átfészkelsz amoda? :o ..."

    A Multiply-tól tényleg búcsuzni kell, s ha nincs jobb megoldás, akkor igen.
    A Multiply azért is jobb (mint a Facebook), mert az inbox-ban nemcsak a közvetlen kapcsolatok (contact, FB-nél ismerős), hanem beállítástól függően a barátok barátainak a tevékenységét is figyelemmel lehet kísérni. Aztán meg azért is, mert a Multiply-on több tematizálási lehetőség van (napló, blog, fotó, videó, zene, vélemény, link).

    VálaszTörlés
  27. hidd el, ez a fb-n is megoldható :)
    Miképp ez is:
    "A zártság sem megoldás, hiszen itt is az új belépők új színeket hoztak." --> lehet nem szeretni a fb-t, nekem is van az oldalról személyes véleményem. De úgy érzem, a tiétekben erős "bold" jelleget ölt az elfogultság.

    :)

    Nem gond. Csak nem tény, amit írsz - írtok.

    VálaszTörlés
  28. Egyébként a Facebook-on is nagyon sok kamu név van, pl. ha beütöd az Anthony DiNozzo nevet (máskülönben a NCIS sorozat nyomozója), akkor több ilyen is felugrik.

    VálaszTörlés
  29. Jah. Ezt vágom. Dec. 1. után marad még 3 heted (hetünk?) a "Balakncslistád(nk vagy m)ra" ... :-s

    VálaszTörlés
  30. Nem beszélve Anakronizmus Intemporis-ról! :DDD

    VálaszTörlés
  31. Jah. Helyesebben : lesz volt. :)

    De ha timeline-t használsz, abszolúte meg lehet különböztetni a közzétételek tematikáját.

    VálaszTörlés
  32. Bakker, nem szeretem és kész. A Multit igen, a FB-ot meg nem. Fel vagyok regisztrálva, de gagyi. A Multisok ott nem fognak kialakítani ilyen közösséget. Az az oldal esélytelen. Majd találunk egy Multihoz hasonlót.

    VálaszTörlés
  33. A lényeg, hogy a Multiply-on nem kellett ahhoz mindenképpen contact kapcsolat, hogy mások tevékenységéről is értesülhess. Így a különböző politikai oldalak (bal, liberális, jobb, radikális jobb stb.) gazdáinak nem kellett egymással kényszerű contact kapcsolatot létesíteni.

    VálaszTörlés
  34. Detto. Beállítástól függően. Sőőőt.


    Ám. Kérdés: a fb ad olyan lehetőséget, hogy minden, az oldalra feltöltött tartalmadat összecsomagolja és elküldi neked, nem szükséges egyenként összehajtogatva az utilapuba csavargatva összecsomagolni. Elküldi egy tömörített mappában az általad kívánt email címre, jelemzően a reg-hez kapcsolódóra.
    És a Multi? Teszi-e? Itt ia van ilyen opció?

    VálaszTörlés
  35. Értem.
    De van a FB-ne egy "feliratkozás" opció, melynek során ugyan ez történik.

    VálaszTörlés
  36. Ezt én nem így tudom. A nyilvános dolgokhoz feliratkozás nélkül is hozzáférhetsz, a nem nyilvánosakra azonban csak visszaigazolás esetén. Persze ahhoz, hogy feliratkozhass, előbb meg kell találnod a keresett személyt, ami pláne képzett nevek esetén egyáltalán nem egyszerű.

    VálaszTörlés
  37. Ok. De ennyi pont elég. :)

    Vajh, kit fogok én a multi után bosszantani? :o

    VálaszTörlés
  38. Már halványodnak az emlékeim, de a beállításoknál kell babrálni, először is itt:
    " Feliratkozók engedélyezése
    A feliratkozók meg fogják kapni a nyilvános bejegyzéseidet és nem lesznek hozzáadva az ismerőseidhez. Szélesebb körű társalgásod lehet a nyilvános témákról és a személyes frissítéseidet megtarthatod az ismerőseidnek. Tudj meg többet."

    persze, ha valaki ide nem tesz pipát, arról a nem ismerősei lemondhatnak...

    VálaszTörlés
  39. Ez mind nem változtat azon, hogy a Facebook-ot a fiatalok magunknak találták ki, a maguk szája izére igazították és ma is inkább a fiatalok használják, amire a mobilinternet csak még jobban rásegített.

    VálaszTörlés
  40. Ez igaz is.

    Ám pl Szlovákiában a mi generációnk is nagyban használja. (meg gondolom, azokban az országokban, ahol előbb berobbant a köztudatba)
    De hát túl mainstream, nem? :)

    (mint hallom, a telefonos igyenfészbukolásnak is lassan leáldozik)

    VálaszTörlés
  41. :((( Hiába költöznénk el máshová, az már sosem lesz ugyanaz, és teljesen szét fog széledni a Multis közösség.
    Különben a fész óta ez már nagyjából meg is történt. Csak a nagyon hűségesek maradtak, de már ők sem olyan intenzitással, mint a kezdetekben.
    Bármennyire fájó de szomorú, és életszerű változás ez.
    Fenébe! Nem tudom mitévő legyek, hogy tartsam meg így a dolgaimat!
    Ha nem is működik tovább, de valami archiválási lehetőséget biztosíthatnának nekünk!!!!

    VálaszTörlés
  42. Tudom kicsi az esély rá, de azért még ne adjuk fel a reményt, hogy esetleg valaki mégis átveszi ennek a közösségnek a további működtetését.

    VálaszTörlés
  43. Az lenne alegjobb megoldás, de hát a mai világot ismerve én nem merek reménykedni. :(

    VálaszTörlés
  44. Igaz.

    Fordítgattam egy kicsit a Staffon a hozzászólások közül. Elég komoly a felháborodás. Sokan keményen beolvasnak a multi üzemeltetőknek, hogy a pénzért, üzleti haszonért feláldozzák az értéket. A hivatalos üzenetben azt írja a pasas, hogy ennél sokkal jobb közösségi oldalak találhatók a világhálón, amelyek jobban csinálják, mint ők. Ez olyan, mikor szakításkor azt mondja az elillanó fél, hogy "nálam jobbat érdemelsz". :)

    Többen szóvá teszik, hogy alaposan szétnéztek, és multiply kidolgozottságú azonos funkciókat ellátó hálózat nincs. Tehát nincs jobb. Emezek meg ígérgetik, hogy valami exportálási lehetőséget kidolgoznak.

    VálaszTörlés
  45. Valami legyen, mert nincs kedvem mentegetni, és azt sem tudnám hogy fogjak hozzá. Tele van az oldalam emlékkel. :(

    VálaszTörlés
  46. Szia András!
    Köszönöm az infót, most nem olvasom végig a kommenteket...nem fogja az agyam. Van még időnk Decemerig.
    További szép estét kívánok!

    VálaszTörlés
  47. Ancibó!
    Ne aggódj, megoldjuk, hogy az emélkeid megmaradjanak :)

    VálaszTörlés
  48. Na jó... de azért egy picit....

    VálaszTörlés
  49. A Multi az itteni emberekkel már az életünk része lett... vagyis, lettünk egymásnak.

    VálaszTörlés
  50. Sajna úgy vettem ki a mondandójukból, hogy egy szigetvilági vaterát, e-bayt fognak csak csinálni a multiból. Sajnálom.
    Az pedig nem igaz, hogy mások jobb közösségi oldalakat működtetnek. A FB is csak azért lett népszerű, mert egymást majmolják az emberek és nem kell a saját munkájukat befektetni .

    VálaszTörlés
  51. Amennyire ki nem állhatom a FB ot, annyira megkedveltem a multi -t , weblapnak, közösségi oldalnak, lehet rámondani egyszerű, de nagyszerű. Lehet ez is a baj vele, meg sok lehet a free felhasználó. A freeweb is fizetős lett sajna.

    VálaszTörlés
  52. Ja, ami még eszembe jutott!
    Még ha saját dolgaimat meg is mentem valahogy, amit még most is elképzelhetetlennek tartok, akkor is ottmaradnak a többiek, a Ti általatok elérhető anyagok, nembeszélve az alatta folyó társalgásokról!!!!
    Néha vissza szoktam térni, vagy szándékosan, vagy véletlenül...olyan jó azokat is olvasgatni.....Ezek mind el fognak veszni!!!! :(

    VálaszTörlés
  53. A www.mp3sparks.com honlapon nem minden album hallgatható meg. Én eddig úgy voltam néhány albumnál (lemez, kazetta, CD), hogy nem akartam azt, hogy a winchesteremen foglalja a helyet. A multiply feltöltéseinél be lehet állítani azt is, hogy csak a feltöltő lássa, hogy mit tölt fel. Ha a számítógépen zenét akarok hallgatni, akkor a honlapok (mp3sparks.com, multiply.com) bármelyik számítógépről elérhetőek, míg a winchester csak egy számítógépre vonatkozik. A rapidshare mindig szokta törölni a feltöltéseket.

    VálaszTörlés
  54. Ebből az esetből is a legnagyobb tanulság az, hogy nem igaz az a reklám, ami szerint ne a winchesteren tároljuk a dokumetumainkat, hanem a világhálón.

    VálaszTörlés
  55. Hát érdekes... Jól el lehet szórakozni a google fordítóval. :)) Ott (Staff Blog) egy rakás indonéz nyelvű tiltakozó üzenet, közöttük olyan hír is, hogy a "kereskedők" szolidaritásból törlik a regisztrációjukat.

    VálaszTörlés
  56. Ezért találták fel a külső winchestert, meg a laptopot és a tabletet.

    VálaszTörlés
  57. Két éve valami jóféle kiléptetett az előző multis oldalamról. Bosszantott, de nagy veszteség nem ért, mert a lényegi tartalmat a merevlemezen tükröztem, ahogy egyébként a szervereken szokás... visszatöltögetni az új oldalamra nemigen volt idegem, de hogy a HDD-t ne terheljem, kiírtam DVD-re.
    Mint ahogy mindent, amit nem akarok gépen tárolni. Filmet, zenét, dokumentumot.
    A Fácsebukk meg... hát, a sok ilyen-olyan felkérés, meghívás, hoaxok és rémhírek tömege. Ami számomra ott érdekes, az tán a kezdőlap 10%-a.
    Majd meglátjuk, mi is lesz a Multival... én azért remélem a legjobbakat.

    VálaszTörlés
  58. A Facebookon van egy új Multis csoport, ahol együt vagyunk, amíg találunk valami más, hasonló helyet. Aki akar, kapcsolódhat. A csoport neve Multiply Alumni és itt van: https://www.facebook.com/groups/215169588608514/

    Szia és köszönom az értesítésedet
    Gabi

    VálaszTörlés
  59. tegnap felvetettem, de érdemi megerősítést nem kaptam a következőről.
    A FB-nál fiókbeállítások menü --> általános fiókbeállítások alatt (ahol a Név, Felhasználónév, E-mail cím,
    Jelszó, Közösségek, Nyelv állítható be ill. változtatható) ezt találni:

    Tölts le egy másolatot a Facebookon tárolt adataidról.

    A multin létezik ilyen opció???

    VálaszTörlés
  60. A Facebook-os Multiply csoport 99 %-ban külföldiekből áll és a magyarok közül is csak egyet ismerek.

    VálaszTörlés
  61. Úgy tudom, hogy ilyen opció - egyenlőre - nem létezik, de lehet, hogy lesz.

    VálaszTörlés
  62. Egyszer kipróbáltam, és lekértem az FB-ről az adataimat. Türelmet kértek, és utána nem történt semmi.

    VálaszTörlés
  63. Szerintem ugyenazt az egyet ismerjük. Nem BJ a monogramja? A hétvégén találkozom vele, együtt fogunk bulizni, meg csupa olyanokkal akiket itt a multin ismertünk meg és akikkel azóta személyes jó barátság alkult ki.

    VálaszTörlés
  64. Azt hiszem, kétfelé fog szakadni a Multis társadalom. Lellemese megy a Facebookra, a többiek meg... :-)))))
    (Bocsi, csak vicceltem, de azt már leszögezhetjük, hogy a FB el van vetve)

    VálaszTörlés
  65. Elkezdtem nézegetni a huszas listát. Eddig a http://www.buzznet.com/ tűnik a legigéretesebbnek, úgy nézem, hogy nagyon hasonlít a multihoz, itt is lehet feltölteni zenét, képet, videót, blogot, linket, szavazást.
    A felhasználók korosztályát tekinve a multi inkább 30+, ez meg 30-.

    VálaszTörlés
  66. "Egyébként a multi bezárása és a világvége közti 3 hetet meg csak kibírjuk valahogy :D"
    A multiply bezárásától kezdődik a visszaszámlálás, ez a jel :):):) Vége a multinak jön a világvége:):):)

    VálaszTörlés
  67. Egyszer véletlenül beírtam, hogy FDISK. Minden, ami a winchesteremen volt, az elveszett. Ha valamit a rapidshare-ról töltök le, előfordulhat utána, hogy a rapidshare törli a feltöltést. Minél több albumot (lemezt, kazettát, CD-t) töltök le, annál kevesebb lesz a winchesteremen a hely. Azért szerettem a multiply-t, mert ott soha nem fogyott el a hely, mindig tölthettem fel albumokat.

    VálaszTörlés
  68. Nekem ez sarkalatos pont. Nem hiszem, hogy gyerekekkel tudnék így beszélgetni.

    Bár ha (majdnem) mindannyian megyünk, akkor a többi nem is számít..

    VálaszTörlés
  69. Ma már több TB-s kapacitású külső winchester is elérhető áron kapható.

    VálaszTörlés
  70. Olvasva a hozzászólásokat, mindnyájunk sajnálatára megszűnik ez az oldal, .....de tesenek a jóban reménykedni. !
    A remény még nem veszett el .Ez az oldal úgy ahogy van kedveltem.Most kaszát , kapát fogok és lázdásra buzdtok.:)))

    VálaszTörlés
  71. Hűha!!! Ez egy tüzes menyecske:)::):)

    VálaszTörlés
  72. Nem is tudtam, hogy van a fészbúkon multis csoport.

    VálaszTörlés
  73. Tegnap láttam én is. Ne várj nagy dolgokat... Az Iwiwen évek óta van.

    VálaszTörlés
  74. Csak nekem tűnik úgy, hogy itt nincs mp3-as zene?

    VálaszTörlés
  75. De itt csak havi 200 MB-ot lehet feltölteni, ha jól láttam, nem? Ha premiumra fizetsz elő, akkor is csak 500 MB-ot.

    VálaszTörlés
  76. De itt csak havi 200 MB-ot lehet feltölteni, ha jól láttam, nem? Ha premiumra fizetsz elő, akkor is csak 500 MB-ot.

    VálaszTörlés
  77. Nekem tökéletesen sikerült. Kaptam egy tömörített mappát, minden benne volt, még a privát levelezésem is. Jelenlegi profilképemet is onnan nyertem vissza, mert a gépemen más mappában nem tártottam meg. :)

    /nem vagyok fb fan amúgy, de a FB-vel semmi bajom, tényleg sokoldalúan használható, csak magát a fészbukozást elégeltem személyszerint én magam meg, miután alaposan kiismertem az ottani lehetőségeket/

    VálaszTörlés
  78. Nem sok, de szerintem egy átlagos felhasználónak elegendő.

    VálaszTörlés
  79. Én sem a FB mellett kardoskodom, én "gyógyult fb felhasználó vagyok", pusztán a FB körül lengő tévhiteket és előítéleteket próbálom enyhíteni. Ahogy olvasgatoma multis társaságot: okkal. :) Nem véletlen, hogy multisok maradtatok, na! :)

    VálaszTörlés
  80. Nekem tetszik sok szempontból! Köszi!

    VálaszTörlés
  81. Nekem is tetszik.És kardoskodnék (????) is mellette.

    VálaszTörlés
  82. Azt a bizonyos félig zárt-félig nyitott világot, nagy beszélgetéseket, kapcsolattartást meg lehet oldani. Az albumok megosztása beszűkül az biztos, de lehet fájlmegosztó oldalak linkjeivel pótolni.
    Vagy nem?

    VálaszTörlés
  83. Nagyon sok munkát bele fektettem az oldalamba kár volna érte!Remélem hogy ez nem fog megtörténni. De ha találtok hasonló megoldást szivessen megyek!

    VálaszTörlés
  84. Ide csak meghívóval lehet csatlakozni!

    VálaszTörlés
  85. Ennyit legalább már tudunk:
    " For our existing users of social networking features, we will be providing easy ways for you to either download your stuff (photos, blogs, content, etc), or migrate it to other online services. "

    VálaszTörlés

  86. na ez szép! a barátaimmal mi lesz? :( hová teszek 750 saját feltöltött albumot + az ismerősök oldalain hallgatott zenémet? ha tudtok valami írjátok meg!

    VálaszTörlés
  87. Minazon felül itt nem igazán voltak vírusos tartalmak. Vége a vírusmentességnek is?

    VálaszTörlés
  88. Nem érthető ez az egész? Üzleti szempont? Egy ilyen bejáratott jól működő dolgot kitörölni? Ez üzleti szempontból se érthető. Nem értem, hogy ha így áll a helyzet, akkor miért nem pakolják meg az oldalakat reklámokkal? Még talán az is jobb lenne mint ez a lépés.

    VálaszTörlés
  89. Léccí adjál címeket, mert ma néztem, az 1 TB-os lemezek is 25 eFt-nál kezdődnek. Persze az is elérhető ár - annak, akinek hosszabb a keze, mint az enyém. Én nem érem el.:(
    Viszont egyet tudok javasolni: mindenki használja ki a hátralévő időt és ezerrel töltse le magának a zenéket, könyveket stb.!
    Én is ezt teszem. A letöltött anyagot pedig rakom fel a gmail-os fiókjaim "Drive"-jaira és a hotmailos fiókom SkyDrive-jára.

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok,a vélemények olvasása közben bukkantam ide,nagyon elkeserít a dolog.magamnak már csináltam új oldalt,hasonló a multihoz (de pl.csak 8mb zenéket lehet feltölteni).

    http://www.mywebprofile.com/biros/

    VálaszTörlés
  91. a jobb minőségű zenék pl.320kbps minőségben bizony sokszor több (10-12-14Mb) :(

    VálaszTörlés
  92. Egy átlagos album kb. 120 MB.

    VálaszTörlés
  93. Szabubi!
    Rövid a Te kapa nyeled:-)
    Nem ér el Malysiáig!!
    Ha mindannyian összetoldanánk, akkor is kevés lenne :-(

    VálaszTörlés
  94. egy szám átlagára értettem a 10-12-14-et :)

    VálaszTörlés
  95. Ez nagyon sajnálatos.Ma este már a gépem is jelezte a december elsejei dátumot.
    Tibikém, elszomorit, szerettem itt lenni.Tetszett az oldal, a BARÁTOK, a partnerek.Csak megtalálom a BARÁTAIMAT VALAHOL, VAGY ŐK KERESNEK MEG.....GONDOLOM.
    SZÉP ESTÉT, SZÓLJ AZTÁN , HOGY TE MERRE KERÜLTÉL, MERRE JÁRSZ..

    VálaszTörlés
  96. Igazad van, sőt tavaly óta mintha emelkedtek volna az árak. Nekem ilyen van: http://fujitsu-siemens.winchester.pcvasar.hu/FUJITSU-SIEMENS-1TB-35-Storagebird-35EV821-winchester-%28S26341-F103-L39%29-Kulso-1000GB-USB-S26341-F103-L39-6187 - de már nem nagyon lehet kapni. Tavaly még 20 000 pénz volt.

    VálaszTörlés
  97. Ez azért van, mert azóta a forint "javult", meg az ÁFA is "csökkent".

    VálaszTörlés
  98. Az ultraweb még ingyenes http://www.uw.hu
    és lényegében olyan mint a freeweb (meg az fx3) volt.

    VálaszTörlés
  99. Köszi! Ez nagyon fontos!

    Csak akkor nem értem, miért nem érdemes belefogni?

    VálaszTörlés
  100. Ez a beszélgetés azelőtt kezdődött, amikor még nem szerepelt a Staffban a hivatalos üzenet, csak terjedt hír.
    Az idézett mondatot én írtam le abból az üzenetből szabadon fordítva, ami abban a pillanatban volt elérhető hivatalosan. Másnap augusztus 7-én jelent meg a Staff lapon a felhívás, ami véglegessé, nyíltan világossá tette, hogy bezár a bazár.

    VálaszTörlés
  101. Szervusztok!

    Ide költöztetem a suliújságot:
    http://palicsipite.ucoz.hu/blog
    Megdöbbenéssel fogadtam a hírt, szerettem itt veletek. A saját honlapomat nem valószínű, hogy mentem.

    VálaszTörlés
  102. Mert, szerintem ez a lemásoló program minden "vackot" is leszed a multis oldalunkról.
    Olyan fölösleges dolgokat, mint pl. keretek, háttérszinek, kattintható menüpontok mint,
    edit, reply, avatarképek a hozzászólásoknál stb.

    VálaszTörlés
  103. én mindenesetre mindent elérhetővé teszek mostantól mindenkinek (ahhhh...grrr,891 klikk :(, nem foglalkozom azzal, hogy esetleg letilt a multi (mint egyszer már tette ezt velem :) és folyamatosan mentem el, teszem félre a kedvenceimet ahogyan az időm engedi.

    VálaszTörlés
  104. Most, ebben a percben kaptam ezt a hír :
    Szia,
    Latom a multival mi van. Nem fog megszunni csak meg fog valtozni, nem irjak bovebben hogy mi fog cserelodni, talan majd kesobb.

    Nezegettem ujabb weboldalakat ahol sajat zeneket meg videokat stb. lehet feltenni, talatam is egyet-kettot, de majd ki kell probalnom mert lehetseges hogy nem egeszen ugy fog mukodni mint a multi, na meg angol nyelvu az egyik a masikat meg nem neztem meg.

    Ha jonak talalom akkor felteszem majd a pagemre a linket hatha masokat is erdekel.
    Eddig a levél.
    Ha megkapom a linkeket, közlöm.Üdv B

    VálaszTörlés
  105. Hát én speciel eddig sem írtam, hogy megszűnik a multi. Csak azt, hogy a közösségi szolgáltatása szünik meg, és ez sajnos tény, hacsak nem gondolják meg magukat, mert nagy a felzúdulás a multi blogjában (megy ott az anyázás ékes angol meg más nyelven is), de ennek kicsi a valószínűsége, mert nekik előbbre való az üzlet. A filippinók örömére az üzleti része megmarad.....

    VálaszTörlés
  106. Gondolom, senki nem akarja kereskedőként folytatni az itteni tevékenységét, így számunkra a Multiply megszünik.

    VálaszTörlés
  107. Megkérlek, hogy jogvédett anyagokat ne tegyél fel mindenki számára elérhetően, ez csak olaj lenne a tűzre. Elég nagy munkával átállítgattuk az összes feltöltéseinket a múlt év végén. Nemcsak téged tiltanának le, de a többiekkel is kiszúrnál valószínűleg.

    VálaszTörlés
  108. Ennek már abszolúte nincs semmi jelentősége :-((
    Ha nem gondolják meg magukat, akkor dec. 1 után senkinek nem marad semmiféle feltöltése (blog, zene, videó, kép, stb.) a multin.
    Ezt világosan leírták:

    "•For our existing users of social networking features, we will be providing easy ways for you to either download your stuff (photos, blogs, content, etc), or migrate it to other online services. We'll announce the precise details shortly. It will be your choice whether to download, migrate or just let your content lapse (and get deleted)."

    Get deleted.

    VálaszTörlés
  109. Szerintem sincs jelentősége, ha egyszer letörölnek minden feltöltésünket, akkor most kisebb gondjuk is nagyobb annál, hogy most ebben pár hónapban szankcionáljanak. Mentem le a dolgaimat, és amit lementettem, azt le is törlöm az oldalamról, így fokozatosan eltűnik minden, és akkor örülhetnek, mert megszabadultak tőlem :(

    VálaszTörlés
  110. Fölöslegesen fárasztod magad a törléssel :-)
    Néhány kattintást megspórolsz, és lehet egy parányi remény, hogy
    meghátrálnak az anyázások hatására ....

    VálaszTörlés
  111. talán inkább azért sajnálom letörölni, mert addig ha valaki odatéved esetleg az letölthet tőlem még valamit. Ilyenkor Puttó szavai vannak előttem:
    "Nem attól leszel gazdagabb ha kapsz, hanem attól ha adsz!"

    VálaszTörlés
  112. Szerintem itt már nem lesz letiltás.

    VálaszTörlés
  113. Nagy kár lenne, várj vele még egy kicsit. Eddig nem voltunk kontaktok, és csak most fedeztem fel az oldaladat, hadd csemégézzek még, amíg lehet.

    VálaszTörlés
  114. padre már meggyőzött :) és nem dolgozom a multi helyett!

    VálaszTörlés
  115. Sziasztok!
    Itt voltam és olvastam az írásokat. Sajnálnám a multit, az ismeretlen ismerősöket. A zenéimet már rég csak saját magam látom a jogdíj félelem miatt, nem kevés kattingatásba telt visszaállítani :( További lehetőségek? Az iwiw és a facse eddig sem érdekelt, még regisztrál tag sem vagyok.
    Akikkel megismerkedtem személyesen is a multin, megtalálom a való életben is. Ha valakinek tudok segíteni és kéri, megtalál a freemail címemen.
    Ennyit tudok tenni és várni..hátha mégsem szűnik meg

    VálaszTörlés
  116. Úgy náz ki, hogy nem szűnik meg, csak átalakul.Ezt az értesítést ma kaptam :
    Most, ebben a percben kaptam ezt a hír :
    Szia,
    Latom a multival mi van. Nem fog megszunni csak meg fog valtozni, nem irjak bovebben hogy mi fog cserelodni, talan majd kesobb.

    Nezegettem ujabb weboldalakat ahol sajat zeneket meg videokat stb. lehet feltenni, talatam is egyet-kettot, de majd ki kell probalnom mert lehetseges hogy nem egeszen ugy fog mukodni mint a multi, na meg angol nyelvu az egyik a masikat meg nem neztem meg.

    Ha jonak talalom akkor felteszem majd a pagemre a linket hatha masokat is erdekel.
    Eddig a levél.
    Ha megkapom a linkeket, közlöm.Üdv

    VálaszTörlés
  117. A Multiply formailag ugyan nem szűnik meg, de a közösségi tevékenység igen, ami marad, az az e-kereskedelem. A közösségi tevékenységet megszüntetik, törlik a nem e-kereskedelmi felhasználókat és tartalmakat, csak az maradhat, díjfizetés ellenében, aki pl. ruhákat akar árulni távol-keletre.

    VálaszTörlés
  118. Ettől a CEO úr egész biztosan összecsinálja magát félelmében :)

    VálaszTörlés
  119. ...én is úgy gondolom, összepisili magát, majd azt mondja : "na jól van akkor marad minden a régiben!" :):) :) hahaha...

    VálaszTörlés
  120. Én nem gondolok semmi ilyet, de azért szerintem ártani nem árt.

    VálaszTörlés
  121. Érdekes, hogy éppen a "keleti szigetlakók" csinálták ezt a petíciót, pedig nekik megmarad az üzleti szolgáltatás a
    multin. Persze fogadni mernék, hogy legalább két accountot regiztek maguknak. Az egyiken seftelnek, a másikon
    csinálják azt, amit mi is (töltögetünk föl és le, kommentelgetünk, stb.).
    Most akár kötelezővé is tehetnék a "fizetősséget", de úgy látszik,
    több hasznot remélnek a keleti szigetlakók üzleteléséből :-(( amit nyilvánvalóan
    valamekkora %-al megcsapolnak ))-:

    VálaszTörlés
  122. Az a gondjuk, hogy ha eltűnnek a közösségi felhasználók, azzal nagyságrenddel csökken a potenciális vásárlók száma is.

    VálaszTörlés
  123. Ez valóban nagy érvágás nekik :-)

    VálaszTörlés
  124. Nem tudhatjuk, hogy ott mennyire volt kapcsolat az üzletelők és az egyéb látogatók között, csak azt tudjuk, hogy a hangsúly minden tekintetben áttevődött arra a környékre Szerintem nem véletlenül érvelnek ezzel, és ha félreértenél, én se hiszem, hogy bennünket sajnálnak.

    VálaszTörlés
  125. Biztos, hogy vannak kapcsolataik a kizárólagosan csak a közzösségi szolgáltatást használó multisokkal is és terjeszkednek ebbe az irányba is. Nekem is van legalább tizenvalahány kontaktom abból a régióból, küldtek kontakt meghívást, én pedig elfogadó típus vagyok. Üzleti ajánlatokkal eddig nem bombáztak :-)
    Már nem is igen fognak dec. 1 után :-((

    VálaszTörlés
  126. Furcsa az eredmény, mert amikor 20 órája ment a másolás - irt egy "notes itemet" #920-at - abban azt írta,
    hogy 10 GB-nél jár. (Ezt a #920-as itemet már törölte).
    A másolás végén pedig a #922-ben azt írja (kommentben), hogy 1 és fél napig tartott a másolás,
    2.67 GB lett és 26798 Files & 43288 Folders.
    Erre én rákérdeztem ott ( http://multiply.com/mail/message/gregoryagogo:notes:922 ) hogyan lett 10
    GB helyett 2.67 GB és jóvat több mappa mint fileok.
    Erre azt választolta, hogy nem érti a rövidítéseket. Hülye ez az amcsi?
    Megtalál egy másoló programot, lemásolja a mults oldalát, azt irja:
    "and it works off line... pretty neat", hogy müxik a másolat off lineban prímán.
    De akkor hogy lett a még befejezetlen 10 GB-böl 2.67 GB és majdnem
    kétszer annyi mappa, mint file? Vagy hülye, vagy lódít.

    VálaszTörlés
  127. Kedves havaska,
    én benéztem arra az oldalra, amit felkínáltál.Köszönöm a jóindulatú ajánlatot , de valami azért mégis megdöbbentet :
    nem tetszik,hogy megmondják nekem mit, mikor, hogyan tegyek, szóval csak azt szabad, amit megendenek és csak úgy, ahogy ők előírják.Na, nem , ez nem nekem való .Már nagylány vagyok ( 72 éves) és tudom mi illendő, mi nem, mikor , mit, és hogyan...És itt nem a politikára utalok, hanem úgy általában.Speciel én , nem szeretek színészkedni, mézes--mázaskodni ; ami a szívemen az a számon.És itt nem az alpári kifejezésekre, útszéli megjegyzésekre gondolok.Ezekre nem is gondolok !
    Köszönöm a jószándékot, de inkább elmaradok.
    Kellemes, szép hétvégét kívánok, és még 1 x kösz.

    VálaszTörlés
  128. Köszönöm halaszb.Elvittem mind2 linket.beleskelődöm ezekbe is.Nagyon köszönöm.
    Kellemes hátvégét. B

    VálaszTörlés
  129. A Multiply-on a laptulajdonosra van bízva a moderálás, ami sok szubjektivizmust enged meg. Ezért itt sok esetben nagyon durva dolgok játszódtak le. Több olyan laptulajdonos is volt, aki behunyt szemmel nézte, ha valakit a lapján durván letámadtak. Sőt volt olyan is, aki annyira részrehajló volt, hogy a támadót nemhogy megintette volna, hanem még a védekező megtámadottat büntette. Ennek hatására a Multiply-on több törésvonal is létrejött.
    A Multiply-osoknak furcsa, de más közösségi oldalakon szigorúak és következetesek a moderálási szabályok.
    Valójában egyiket sem tartom jónak, de szigorúbb és következetesebb moderálás esetén a Multiply-on nem jöttek volna létre törévonalak.

    VálaszTörlés
  130. A Multiply-on a laptulajdonosra van bízva a moderálás, ami sok szubjektivizmust enged meg. Ezért itt sok esetben nagyon durva dolgok játszódtak le. Több olyan laptulajdonos is volt, aki behunyt szemmel nézte, ha valakit a lapján durván letámadtak. Sőt volt olyan is, aki annyira részrehajló volt, hogy a támadót nemhogy megintette volna, hanem még a védekező megtámadottat büntette. Ennek hatására a Multiply-on több törésvonal is létrejött.
    A Multiply-osoknak furcsa, de más közösségi oldalakon szigorúak és következetesek a moderálási szabályok.
    Valójában egyiket sem tartom jónak, de szigorúbb és következetesebb moderálás esetén a Multiply-on nem jöttek volna létre törésvonalak.

    VálaszTörlés
  131. Érdekes gondolatok! Külön oldalt megérdemelne!

    VálaszTörlés
  132. ...és most mit fogunk csinálni? Valaki tud másik helyet?

    VálaszTörlés
  133. Ha elolvasod az előzményeket, akkor láthatod, hogy több variáció is felvetődött. Ha kialakulna valami közös vélemény (egyenlőre én ezt nem látom), akkor elképzelhető egy nagyobb csoport közös átmenetele egy másik helyre.

    VálaszTörlés
  134. Kedves szabubi! Ebben igazad van, hogy vannak szabályok de ezek a szabályok a felhasználók érdekében jöttek létre,
    Hiszen a fő cél az, hogy tiszteljük egymást mi emberek és ez által a munkájukat is. Nagyon sokat dolgoztunk azért
    mig elértük azt, hogy a kedves felhasználók akik odajárnak nem beszélnek trágár módon, mert bizony ilyenek is voltak,
    leszólták mások munkáját és ezt nem engedtük meg és mindig minden usert megvédünk a kellemetlenkedőktől.
    Hiszen ha van egy közösségi oldal a minimum az, hogy megbecsüljük egymást, tiszteljük egymás munkáját és öröm
    legyen feljönni oda, mert bizony láttam én olyan helyeket is ahol igazán kritikán aluli dolgok történtek.
    Én ezt a lehetőséget csak felvetettem aki odaakar jönni az jön akinek nem tetszik az nem, én csak felajánlottam.
    Sajnos a viselkedési kulturánk még nem tart ott, hogy ne legyenek szabályok és ne kelljen következesen moderálni.
    halászb-vel maximálisan egyetértek.
    Kellemes hétvégét kivánok mindenkinek.

    VálaszTörlés
  135. sziasztok:)
    ha már most mindenki lelép,tényleg megszűnik az oldal.

    VálaszTörlés
  136. Érdekes felvetések olvashatók a hsz. okban.

    De valamit el kell fogadnunk: Egy számunkra ingyenes oldalon vendégek vagyunk.
    Beléptünk, elfogadtuk a feltételeket, holott sokan végig sem olvasták, csak rákattintotak az elfogadásra.
    Pedig ott komoly dogok vannak.
    Töbek között:
    Az oldal gazdája pénzből tartja fenn az oldalt, és Ő diktálja a feltételeket.
    És minden feltöltött anyag a Multli tulajdonát képezi.
    Már a hazai munkahelyeken is az a jelszó: "Ha nem tetszik el lehet menni"
    És ez a pénz világában hatványozottan érvényesül.
    Ez a tiltakozás sajnos annyit ér, mint a "Kérjük vissza a régi iwiwet"
    Sajnálom a dolgot, mer jó kis csapat jött össze.
    Remélem, lesz hely hely ahol folytathatjk.

    VálaszTörlés
  137. ...azért álljunk meg egy pillanatra.
    Az oldal gazdája nem tartaná fenn az oldalt, ha nem érné meg neki, pro primo.Talán most jött jobb ötlete,....
    Az , hogy a feltett anyagot aztán a tulaj magának tudja, hát legyen boldog vele, pro secundo.
    Itt nem kisded ovósok játszadoztak, hanem felnőtt emberek ; azt azért csak nem szabhatja meg még a tulaj sem , hogy mikor , hányat szuszogjak , pro tertio.
    Azzal egyet értek, hogy remek csapat gyűlt össze , sokakat nagyon megkedveltem, s ha találnak valami jó megoldást megyek utánuk.
    Sziiiijjjjja.

    VálaszTörlés
  138. Kedves havaska,
    én megköszöntem a felajánlott oldalt.Hálás is vagyok szíves jóindulatodért.Én nem kritizáltam, csak nem szeretem, kellemetlennek tartom , hogy megkötözzék a kezemet, s megmondják, hogy mit KELL tennem, s mikor, meddig, hol.....
    Most újból küldöm köszönetemet.Sikert és jó munkát kívánok.
    Legyen tartalmas hétvégéd.

    VálaszTörlés
  139. "Az oldal gazdája nem tartaná fenn az oldalt, ha nem érné meg neki"

    Na itt tapintotál a lényege!
    Decembertől úgy fogja fenntartani, hogy mégjobban megérje eki.

    Puszi.

    VálaszTörlés
  140. Szijjjja.
    El vagyok nagyon keseredve, hogy szét húll ez a csapat.Jó kis gárda volt.
    A hegyen vagytok ? Ott is lehűlt az idő ?
    Itt most nagyon kellemes, főleg este, de napközben is már csak 27 fok.
    Csókjaimat küldöm annak, aki " már foglalt" :)))

    VálaszTörlés
  141. Kedves szabubi nem értem a felvetésed, "hogy megkötözzék a kezemet, s megmondják, hogy mit KELL tennem, s mikor, meddig, hol...." Szeretném ha bővebben elmagyaráznád, hogy mit értessz ez alatt. Mi mindig is szivesen vettük a felhasználók javaslatait sőt kértük őket, hogy irják meg a véleményüket az oldalról és ha van épitő javaslatuk azt tegyék meg. Voltak is javaslatok és olyanok is voltak akik megvoltak elégedve az oldallal és azt irták igy jó ahogy van.
    Te biztos csak kivülről elolvastad a szabályzatot és az alapján gondoltad ezeket a dolgokat. Hiszen bent az oldalon bárki
    elmondhatja a véleményét. A másik dolog, hogy itt mindenkinek van egy oldala és azt szerkeszti úgy magának ahogy gondolja. De képzeld el, hogy egy közösségi oldalon mint nálunk is ahol közel 160 ezer hozzászólás van, filmek,zenék,
    programok, e-book stb. képzeld el ha mindenki összevissza postolna akkor hogyan lehetne témákat megtalálni nem beszélve arról ha halott linkeket kell kidobálni micsoda munkával járna az 5-6 embernek. Igy minden rendszerezve van és ha valaki keres valamit. Nem beszélve arról, hogy van chatunk is ahol beszélgetni is lehet és ha valaki valamit nem ért
    akkor segitséget is kap. De szivesen veszek minden felvetést ami esetleg téged zavar és lehet ezen is lehet javitani.
    A javitó szándékot szivesen vesszük.
    Neked is szép napot kivánok.

    VálaszTörlés
  142. Kedves havaska!
    Az odaladon javasolt fórumba"http://newdjportal.protect.hu" regisztrálni szerettem volna.
    Azonban-

    "Az információ szerint szerepelsz egy ismert spamm listában,nem látunk szívesen."

    Üzenet fogadott.
    Honnan szedik az információt?

    Ezt kikérem magamnak!!!!!!!
    Itt a nyilvánosság előtt kérem ennek tisztázását.
    Mivel annak a közösségi oldalnak egyik adminja vagy rálátásod van a dolgokra.
    Mivel személyemről (és becsületemrőll) van szó, jogom van tudni ennek minden részletét.
    Oldalatokon olyan regisztrációs feltételeket olvastam, amelyet a magyar jog nem ismer.
    "Ha letöltötted 24 órén belül töröld....."
    Újra el akartam olvasni a regisztrációs feltételeket, és még a feltételekig sem jutotam.

    "Nem használhatod a fórumot, ki lettél tiltva átmenetileg vagy véglegesen."

    Mi alapján???
    Egy most vásárolt vadi új gépről, most kapott IP címről próbáltam.
    Mi alapján azonosítottatok?
    Lehet, hogy most már nem is nagyon akarok egy ilyen oldal tagja lenni.
    És ezek után ismerőseimnek sem igen fogom ajánlani!!!
    Nem jó reklám,


    Üdv.

    VálaszTörlés
  143. Én gond nélkül tudtam regelni newdjportal-on. Utána (és egy köszönöm után) már láttam rajta havaska multis feltöltéseit, amik egy pillanat alatt elvesznek, amikor a multi megszűnik. Akkor meg mire jó az egész?

    VálaszTörlés
  144. Gondolom, az e-mail cimed nem változott, így előfordulhat, hogy korábban, tudtodon kívül áldozata lehettél egy spam-küldő rendszernek, amely több másokkal együtt a te címedről is szórta a kéretlen leveleket.

    VálaszTörlés
  145. Kedves tibike megadom a email cimem: treszi@hotmail.com, légyszives ird meg milyen néven szerettél volna regisztrálni,mert még
    ilyenről nem hallottunk és utánanézünk mi lehet a gond, hogy az IPB motor ezt irja ki.
    "Oldalatokon olyan regisztrációs feltételeket olvastam, amelyet a magyar jog nem ismer.
    "Ha letöltötted 24 órén belül töröld....."
    Ezt a felhivást nemcsak nálunk hanem sok helyen olvashatod ahonnan letöltessz valamit bárhonnan a netről.
    Mert aki tisztában van vele az tudja, hogy bármilyen jogvédett dogot tesz fel a netre, megoszt és ideértve a multiply-t is az mind
    illegális. Elméletileg mi mindnyájan akik ezt csináljuk pl.zenét, filmeket, programokat, játékokat töltünk fel velem egyetemben
    jogsértő dolgot követünk el, ezzel mindenkinek tisztában kell lennie.Ezért van ha egyáltalán hallottad, hogy sorban zárja be a
    NAV a torrentoldalakat és számtalan megosztónak kobozza el a számitógépeit. Eddig szerencsére a NAV a multiplit békén
    hagyta és itt nem kotorászott még eddig, mert itt is rengeteg embert kitudnának szürni.És igenis semilyen jogvédett anygot
    nem tarthatnánk a gépeinken ezért van ez a felhivás csak egy kicsit elkell mélyedni a törvényekben.
    Visszatérve a regisztrációra ezt megirhattad volna pm-ben is nekem és egy sajnálatos hiba miatt nem igy vélekedni rólunk.
    De azért szép napot kivánok és utánanézünk a dolognak.

    VálaszTörlés
  146. " előfordulhat, hogy korábban, tudtodon kívül áldozata lehettél egy spam-küldő rendszernek, "

    És akkor most én szívjak miatta???
    Az itteni nevemmel mentem (volna) oda is.
    Majd ha ott vétek valamit, majd akkor mondhatják azt, hogy "nem szívesen látunk" - de addig milyen jogon.
    És ha egy gazember új email címmel megy, akkor tárt karokkal fogadják?
    Ha pedig IP cím szerint tiltanak, akkor mi van a közösségi gépekről történő belépési szándékkal? (könyvtárak, @.pont, klubok, ....) - ahol sok ember használ egy gépet.
    Ott ha a közösség IP címét letiltják, akkor attól fogva, aki ott netezik, senki nem léphet be az ilyen oldalakra?
    De én most vettem laptopot a nyaralóba, és vadonat új a net hozzáférésem is.
    Tehát "szüz" az IP címe is.

    Havaska!

    Ahová jogvédett anyag kerül feltöltésre, ott a feltöltő, és az oldal fenntartója felel érte.
    Ezt nem háríthatja át a letöltőre.
    Sajnos így járt Putó is itt a multin.
    Tehát ahol ilyen szabályt építenek a felhasználói feltételekbe, hogy "24 órán belül töröld" az egy komolytalan kitétel, minősíti az oldalt.
    Tudom jól, hogy itt a Multin is jogsértést követünk el a zenei feltöltésekkel. Ezért vaqgyok itt :-)
    De a letöltésel nem!!!
    Ami a neten szabadon megtalálható, az közzé van téve, tehát letölthető!
    Az más kérdés, hogy jogos volt-e a feltöltése.

    Az általad jelzett cikkben van:
    5) Nem valósítja meg az (1) bekezdés szerinti bűncselekményt, aki másnak vagy másoknak a szerzői jogról szóló törvény alapján fennálló szerzői vagy ahhoz kapcsolódó jogát vagy jogait többszörözéssel vagy lehívásra történő hozzáférhetővé tétellel sérti meg, feltéve, hogy a cselekmény jövedelemszerzés célját közvetve sem szolgálja.

    " Nem számít jogsértésnek jogvédett anyagok letöltése, amennyiben a felhasználás magáncélú.
    Azonban a feltöltés már terjesztésnek minősült és büntetés járt érte. Ez érvényes nálunk, Magyarországon is"

    Mivel a mi cselekményünk nem üzletszerű (vagyoni jövedéke nincsen) a letöltés legális.

    Az, hogy az oldalatokon mi van, sajnos nem derült ki, mert még érkezés előtt ki lettem rúgva.

    Szép napot.

    VálaszTörlés
  147. Kedves tibike53 sajnálom de sok mindennel nem vagy tisztában de nem az én feladatom, hogy kioktassalak téged ezekről
    a dolgokról.Mindenki úgy csinálja ahogy gondolja.
    A másik dolog, hogy az oldalon müködik a spam szürő, az elmúlt napokban 10 spam ip-t fogott igy bármelyik lehet
    biztos egy ip t használtál vmelyik elvetemült spamelövel igy kerültél bele a listába,amit jelentettek!
    De kértem, hogy küld el a mail cimemre az adataidat, hogy utána tudjunk nézni, hogy kiével egyezik meg.
    Üdv.

    VálaszTörlés
  148. Drága Szabubi!

    Mi az, hogy egy admin nem mondhatja meg, hogy mit csinálj?
    Nézd meg ezt.
    http://tibike53.multiply.com/video/item/44

    VálaszTörlés
  149. Havaska!
    Én kérlek, hogy küld el az 57310@citromail.hu címre azt az IP címet, ami gondot okoz, és majd én a szolgáltatómmal rendezem a dolgot, volt -e előtte használva az az IP.
    Ha valóban ez történt, akkor ennek nincsen akadálya.

    VálaszTörlés
  150. Tibike53, tudod a közösségi oldalakra való regisztráció (és belépés) nem számítógépfüggő. A regisztrácó e-mail cím alapján történik. Ezért mondtam azt, ha a régi e-mail címed nem változott és ahhoz kapcsolódóan spam küldőként vagy nyilvántartva, akkor lehet, hogy ez okozza a problémát. (Lehet, hogy most is spam-küldő vagy és nem is tudsz róla?)

    VálaszTörlés
  151. Köszi, értem.
    De most egy ilyen görénység miatt változtassam meg a sokak által ismert email címemet?
    És az meddig lesz biztonságban?
    Ezért kérdeztem, miért nem akkor tiltanak ki, mikor " az adott közöségben vétkezem"
    Ez így előítélet, ami törvény ellenes.
    Havaska tudja, hogy mi alapján vagyok nemkívánatos személy, de nem közli.
    Pedig én kértem, hogy itt a nyilvánosság előtt tisztázzuk.

    VálaszTörlés
  152. Tibike53, lehet több e-mail címed is, nekem is 2 van, az ismertet meghagyhatod az ismerősöknek, és hozz létre egy másik postafiókot, gmail, freemail stb. azzal regisztráljál.

    VálaszTörlés
  153. És az meddig lesz biztonságban?
    Jó éjt!
    1 hétig nem jelentkezem- Pesten leszek.

    VálaszTörlés
  154. Ha nem regisztrálsz kétes lapokra vagy ilyen lapokon nem adod meg jóhiszeműen az e-mail címedet, akkor elég sokáig.

    VálaszTörlés
  155. Sziasztok! halaszb megpróbáltam az általad ajánlott oldalt egyenlőre ezt sikerült csinálom, még nézegetem, hogy mit enged csinálni.http://www.ipernity.com/home/havaska
    Szép napot.

    VálaszTörlés
  156. Nekem első perctől tetszik ez a hely.
    Azt mondják, hogy ingyenesen havi 200 MB tölthető fel, de nem tudom, hogy valóban így van-e.
    Valószínűleg én is ide fogok regisztrálni.

    VálaszTörlés
  157. Megtudom erősíteni,kipróbáltam már.De zenéket is csak 8mb-ig lehet felrakni.nekem ez kevés.

    VálaszTörlés
  158. Sziasztok, erre az ipernity-re, videókat lehet feltölteni? (ha igen, az milyen méretű lehet?) Olyan oldalt keresek amit ugyan olyanra tudom megcsinálni mint a multis oldalam.

    VálaszTörlés
  159. Ez az oldal tökéletesen olyanra csinálható, mint a multi.
    Én is regisztráltam, bár még nem vetettem be magam mélyen egy videót tettem ki, Egy Leonard Cohen számot, ami 16 Mb volt. 200 Mb-t lehet ingyen feltölteni/hónap. 500-at akkor ha havi 2 Eurot fizet az ember.
    Valódi albumok tömegének megosztására nem alkalmas. Ízelítőket lehet kitenni, és linket, hogy hol van az album.
    Szerintem.
    Viszont biztos, hogy alkalmas az oldal a nagy beszélgetésekre.
    Vegyes a korosztály. Igényesek az oldalak. Sok a nagyon különleges fotó.

    VálaszTörlés
  160. Sokat nem tudok hozzászólni a témához, de az biztos, hogy sajnálom, hogy sok barátommal nem tudok beszélgetni a multi nélkül. Ezért én ideteszem a facebook oldalamat, ha valaki úgy gondolja, hogy tartsuk a továbbiakban is a kapcsolatot, ha zenéket keresünk, akkor kérdezzük egymást, és miegyebek, akkor örömmel visszajelölöm Őt.
    https://www.facebook.com/novak.katica

    VálaszTörlés
  161. Ha az oldalt elveszítjük, legalább egymást ne veszítsük már el. Majd aztán a facebookon csinálunk egy zárt csoportot a multisoknak és ott tanakodunk tovább, ha addig nem találunk más helyet. :)

    VálaszTörlés
  162. A helyzet az, hogy a Facebookon máris több multis csoport van.

    VálaszTörlés
  163. A leirás alapján ez talán még nem az igazi.

    VálaszTörlés
  164. ...hova költözhetek én, ha a facera nem akarok.? Onnan véglegesen kiköltöztem.
    Havaskához sem szívesen mennék. Ti merre kacsingattok?

    VálaszTörlés
  165. Én egyelőre még kivárok, hogy hol leszünk a legtöbben a régiek közül. Még az is lehet, hogy a multi - ahogy igérték - lehetőséget ad a túlélésre valahol máshol.

    VálaszTörlés
  166. ...bár igazad lenne !
    De , ha elkapod azt az oldalt, nagyon megkérlek tudasd velem is.Nagyon hálás leszek ( szabubi67@gmail.com).
    További kellemes időtöltést. B

    VálaszTörlés
  167. Berjudit oldaláról másolom ide:

    Barátaink, szeretnénk meghívni Benneteket, akik a Facebook-on is fent vannak, gyertek és próbáljunk egy csoportot létrehozni arra, hogy amennyiben megszünteti a Multi a lapjainkat, legyen egy hely, ahol még a barátságokat ápolhatjuk, illetve nem veszítjük el a számunkra kedves barátokat.
    https://www.facebook.com/groups/357816727630002/

    Adjátok tovább, már 175-en vagyunk!

    VálaszTörlés
  168. http://netelka.weebly.com/index.html
    http://havaska.weebly.com/
    Valika leirása alapján én is elkezdtem két oldalt csinálgatni sokban hasonlit a multyhoz.

    VálaszTörlés
  169. Nekem úgy tűnik, hogy saját videót csak a YouTube-ról lehet importálni. Ez erősen megkérdőjelezi két fiók (YuouTube és Webly) fenntartásának értelmét.
    A zenedobozból még nem lehet semmit látni.

    VálaszTörlés
  170. Sziasztok!

    Ezt ismeri-e valaki: http://www.ucoz.net/ ?
    Ha valakinek van róla véleménye, kérem, hogy írja meg!
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  171. Nem is ismerem de elolvastam a szabályzatát és annak is érdemes elolvasni aki jól lehúzta az newdj-ét.
    http://www.ucoz.net/terms/

    VálaszTörlés
  172. Kedves halászb én úgy vettem ki a szavaitokból, hogy ti a barátságok megtartása érdekében kerestek weboldalt.
    Egyébként zenét és saját videót csak akkor lehet feltenni ha befizetsz az oldalra.Nem hiába mondtam én pár nappal ezelőtt, hogy a multiply az külön kategória itt mindent megoszthattál, máshol csak szük keretek vannak.A multiply egyben tárhely is volt de még egy ilyent azt hiszem nem lelünk.

    VálaszTörlés
  173. Úgy tűnik, hogy ez nem az a hely lesz, ahová átköltözünk!

    VálaszTörlés
  174. Hoztam két linket:
    1. ide költözöm: http://vackor.ucoz.hu/
    2. Vibeke számos lehetőséget sorakoztatott fel az oldalán: http://deathofmultiply.multiply.com/

    VálaszTörlés
  175. A weebly-s oldalkészítéshez ízelítőnek egy összeállítás:

    VálaszTörlés
  176. Sziasztok!

    Én csipkebogyo gyerek oldalakat egy fórumba tömörítve viszem tovább. Oda majd meg lesznek hívva a kontaktjaim, barátaim.
    Le lesz zárva, csak ők látják majd a tartalmat.

    Az agykontroll, ezoterika, pszichologia oldal sorsát még nem tudom. Lehet, az is Fórummá alakul majd.

    VálaszTörlés
  177. Sziasztok!
    Az Ucoz mindent tud, amit a multiply. Csak -- enyhén szólva -- nehézkesebb, bonyolultabb.
    Maximum 15 MB-os fájlokat lehet feltölteni (köztük mp3-at is), az ennél nagyobbakat a DepositFiles.com-ra töltheted fel.

    Az oldalak kinézetét is lehet szerkeszteni.
    Akinek van kedve, nézze meg az új "Erika-lak" oldalamat, a meséket ideköltöztetem (, ha majd lesz rá időm). A főoldalon láthatjátok, hogy zenelejátszó is van.

    http://erika-lak.ucoz.hu/

    Csipkebogyó! Örülök a hírnek :)!

    VálaszTörlés
  178. Megnéztem, de a zenejátszót nem találtam, és a képalbumokat sem tudtam megnyitni. Lehet, hogy regisztrálni kellene hozzá.

    VálaszTörlés
  179. Látom András, regisztráltál. Úgy többet látsz?
    Mik a tapasztalataitok így?

    Tényleg mindent tud, amit a Multi?
    Cset, inbox, hsz stb?

    VálaszTörlés
  180. A zenelejátszó előjött, kb. ahhoz hasonlít, amit a multi nyitólapjára lehetett kitenni, és amit majdnem mindenki utált. A képeket továbbra sem látom, csak egy üres keretet, amibe bele van írva, hogy Belépés megtagadva. Szerintem ezt Erika állította be így. Fórum, vendégkönyv van. Nekem nem túlzottan szimpatikus az egész, de lehet hogy csak jobban ki kellene tanulni a lehetőségeket.
    Egyelőre jobban tetszik a weebly, van aki oda költözött.
    http://mumyn.weebly.com/index.html

    VálaszTörlés