2012. július 21., szombat

Édesapám utikönyvei

Szüleim nagyon szerettek utazni, és apukám sok munkával elkészült utikönyvekben dolgozta fel élményeiket. Az évtizedek során elkészült kötetek két teljes polcot töltenek meg a könyvszekrényben. Most nagy fába vágtam a fejszémet, elhatároztam, hogy beszkennelem őket, ne csak egy, féltve őrzött példányban létezzenek. Nem időrendben, hanem véletlenszerű sorrendben készülnek a pdf-es változatok, és ahogy elkészülnek, feltöltöm őket ide a multiply-ra, mert úgy gondolom, hogy talán a családtagokon kívül mások is szívesen olvassák ezeket a rengeteg történelmi háttérinformációt tartalmazó, korrajznak is beillő munkákat.


7 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nagy vállalkozáshoz és köszönettel veszem a közzétételt! :)
    További sok erőt és türelmet a folytatáshoz! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök az elhatározásodnak, mert én is nagyon szerettem utazni. Előre is köszönöm e nagy munkádat.

    VálaszTörlés
  3. Kedves András a magam részéről is nagy köszönettel !

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a sok szép utikönyvet, de jó lenne egy pár helyre eljutni!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Készülnek a többiek is, hogy lehessen válogatni az úticélokból. Elég lassan haladok vele, de nem adtam magamnak határidőt.

    VálaszTörlés
  6. majd - ha Isten és mások is segítenek, mutatok valamit ...

    VálaszTörlés