2010. április 11., vasárnap

Fotomodell lettem




Vénségemre új foglalkozásokat találok ki magamnak. Így lettem néhány éve rádiós, most meg felfedeztek mint fotomodellt :)
Egy profi fotós házaspár talált meg a neten, hogy olyen jellegű karakterrel szeretnének képeket csinálni, mint én vagyok. Miért ne, egy próbát megér, gondoltam, és ez lett a próbafotózás eredménye. Kíváncsi leszek, hogy mire használják majd fel a képeimet. Hozzájárultam mindenféle felhasználáshoz, kivéve a politikát, a vallást és a szexet.

Az összes kép (kifejezetten mazochisták és elvakult rajongók :) számára) itt látható:
http://www.nitorphoto.com/gallery/AratoA/

30 megjegyzés:

  1. Szuper képek! Gratulàlok az uj Jobhoz! Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek a képek! Gratulálok az új foglalkozáshoz! :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ez tetszik a legjobban. Tényleg kíváncsi vagyok, hogy mihez fogják felhasználni a fotókat.

    VálaszTörlés
  4. Klassz. Mindig kíváncsi voltam, vajon belőlem mit tudna kihozni egy fotós. Eddig lehetőségem sem volt, de ha lett volna, bátorság híján nem mertem volna belemenni egy ilyenbe. Pedig biztos jó móka. :))

    VálaszTörlés
  5. az összes kép (kifejezetten mazochisták és elvakult rajongók számára) itt van:
    http://www.nitorphoto.com/gallery/AratoA/

    VálaszTörlés
  6. Óóóóóriási!
    Imááádom őket!Na majdmeglátjuk miylen órisá plakátról köszönsz vissza ránk!

    VálaszTörlés
  7. Hajrá!
    Ha megjelensz a tévében ilyen kiskertészként, fogok tévét nézni :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó képek!Bármit akarnak eladni majd veled, tuti siker:-))))

    VálaszTörlés
  9. Ez engem is motivált! Néztem a különböző közösségi oldalakon azt a rengeteg rossz, kifejezetten előnytelen képet, amit az emberek saját magukról feltölöttek, és akkor gondoltam arra, hogy kellene jó képeket csinálni magunkról. Ez szerencsére pont egybeesett azzal, hogy megtaláltak a fotósok.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó képek. Az "AA összes" is tetszik.
    Gratulálok az új munkához.

    VálaszTörlés
  11. Na igen, így könnyű! Rólam, csak én tudnék tökéletes fotót csinálni, de ahhoz túl rövid a karom. :))))

    VálaszTörlés
  12. Szerintem mindenkiről lehet jó képet csinálni. Sokat tesz a felszerelés, a világítás, a szakmai rutin, de azt hiszem, hogy az empátia a legfontosabb. És nem kell sajnálni eldobni a rossz képeket.

    VálaszTörlés
  13. Ez igaz! A fotómodellekről is millió kattintásból választják ki a legjobbakat, és még azokat is retusálják. :)

    VálaszTörlés
  14. vááááááá, mint egy politikus:-))))

    VálaszTörlés
  15. Doktor Úr - a maga szíve sose fáj ????

    VálaszTörlés
  16. A végén címlap sztár lesz belőled, gratula - nagyon jó képek !

    VálaszTörlés
  17. Doktor, politikus, kertész, sportoló, szakács és a végül férj. Ennyi foglalkozás pár óra alatt?

    VálaszTörlés
  18. Ha a szakácsot is láttad, akkor leselkedtél :)

    VálaszTörlés
  19. Vágó István ! vagy Arandia?:-)
    Tessék csak szakmát váltani, de ne modellnek, hanem irány a TV s naponta ! :-)
    Nagyon jó képek...Gratula !

    VálaszTörlés
  20. várom hogy csörögjön de nem :(

    VálaszTörlés