2009. szeptember 22., kedd

Eltüntettem a reklámcsíkot a multiról

26 megjegyzés:

  1. Most telepítettem a Firefoxhoz az Adblock Plus nevű kiegészítőt, ami letiltja az idegesítő reklámokat, nemcsak innen, hanem más web-oldalakról is. Érdemes kipróbálni!

    VálaszTörlés
  2. Nem próbálom... a 2.0.0.11.-es verzió alatt nem települ.

    VálaszTörlés
  3. Köszi András.
    Remélem sikerül letölteni.

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen, nálam sincs már reklám...

    VálaszTörlés
  5. en egyszer telepittem es nem mukodott ,talan most en is kiprobalom,
    mert vannak beloluk sajna sok is mindnefele oldalon es a falsh idegesito tud lenne nagyon

    VálaszTörlés
  6. Ez a Firefox legajánlottabb kiegészítői közül való, a multi használatakor meg különösen hasznos, sok sallangtól megtisztítja az odalakat.

    VálaszTörlés
  7. A kiválasztható listából hozzá kell adni a legpraktikusabb szűrőket.

    VálaszTörlés
  8. Én az USA szűrőt választottam, mert nem akartam bajlódni azzal hogy sajátot csináljak.

    VálaszTörlés
  9. A külső szűrő hozzáadásánál, a további szűrőknél a sok közül ki lehet választani például a HUFILTER-t, és csak simán okézni. Saját buherálására én sem gondoltam.

    VálaszTörlés
  10. Ez nagyszerű, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  11. Most néztem és próbáltam ki, hogy az IE-ben (8-as) is van ilyen lehetőség.
    Be is kapcsoltam - simán az "Automatically block"-ot választva.
    Volt - nincs reklám a multin :-)
    Az IE-ben lent az állapotsor jobb oldalán a "lakat"-forma ikonra katt
    és ott lehet ezt kiválasztani (egyebek közt).

    VálaszTörlés
  12. De jóóóóó én is ki fogom próbálni:)

    VálaszTörlés