2008. október 17., péntek

Zene letöltés Unplug-gal

Azoktól a kedves multis barátaimtól, akik megkönnyítik mások dolgát azzal hogy visszavarázsolták a zenei feltöltéseikhez a playlistet, én régebben az Unplug nevű Firefox kiterjesztéssel szedtem le a zenéket. Ez a kiegészítés a playlist-ből kibányássza és visszavarázsolja a letöltő linkeket, és nagyon egyszerűen, gyorsan lehetett ezután letölteni. Egy baj volt vele, hogy a FF 3-as változatával nem működött. Egészen eddig. Most valaki megbütykölte, és ez jó a 3-as verzióhoz. Nem hivatalos változat, ezért a Firefox kiterjesztések oldalon nem lehet megtalálni.
Ha valaki kipróbálná, innen letöltheti. Jobb egérgombbal  kell kattintani és mentés másként-kell elmenteni, utána az FF 3.0-val megnyitni. Ha közvetlenül kattintasz, kiírja a kódot, ahelyett hogy futtatná a telepítőt.
Jó töltögetést!

35 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem más módszerem van! Ha olyan helyről akar az ember letölteni, ahol nincs a playlist, egyszerűen csak kijelentkezve kell visszalátogatni ! A multi csalogat, ki van írva, hogy play the playlist ! Ha rákattintasz kéri, hogy regisztrálj, és a jobb felső sarokban pedig ott a lehetőség a bejelentkezésre. Rákattintasz a "sign in"-re, magyarul bejelentkezel....Abban a pillanatban letölti a kért akármit, még mielőtt a bejelentkezést elfogadná!
    Én így csinálom és minden mehet a régi orbitos módszerrel!
    Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Kösz. De mennyivel jobb a 3-as a 2-esnél? Üdv

    VálaszTörlés
  3. Ezt tőlem kérdezed? nem értek hozzá! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó az amit írtál tényleg!!
    Köszi!

    VálaszTörlés
  5. Érezhetően gyorsabb, másrészt az év végéig biztosítják csak a 2-es frissítését, legalábbis ezt olvastam.

    VálaszTörlés
  6. ezt az unplug-buherát kipróbálta valaki? egy kicsit ódzkodom tőle, nem szeretném, ha valami galibát okozna a gépemen

    VálaszTörlés
  7. Természetesen kipróbáltam, anélkül nem ajánlanám másnak. Tökéletesen működik, semmi problémát nem okozott. A letöltéseimet még tovább is fejlesztettem, mert feltelepítettem a DownThemAll nvű hivatalos kiegészítőt is. Az Unplug által generált oldalnál bekapcsolom a DownThemAll-t, be lehet állítani, hogy rögtön jelölje ki az összes zenei fájlt, és már indulhat is a letöltés. Négy szálon jön párhuzamosan, vagyis egyszerre négy számot tölt, ezért mindig az elérhető legnagyobb sebességgel jön le az összes zene. Három kattintással le lehet egy egész albumot tölteni. (1: unplug indítás, 2: downthemall indítás, 3: letöltés indítás).

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen, akkor én is kipróbálom.

    VálaszTörlés
  9. Számolj be majd, hogy milyen eredménnyel jártál!

    VálaszTörlés
  10. hat az unplug mukodik, de letolteni zenet nem tudok vele. marad az orbit

    VálaszTörlés
  11. Ezt nem értem. Ha egyszer működik, miért nem tudsz letölteni? Pont az a működés lényege, hogy kiteszi a letöltő linkeket.

    VálaszTörlés
  12. de nekem nem teszi ki a zene linkeket, csak mast

    VálaszTörlés
  13. ...vagy a DownloadHelper, amely tökéletesen és kényelmesen működik zene és videó letöltéshez FF2 és FF3 verziónál egyaránt.

    VálaszTörlés
  14. Tökéletesen működik a halacska, köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  15. Én hiába akartam Tőled letölteni az Uplung-1.6-ff3-fixed.xpi-t, csak furcsa számok és betűk jönnek be!

    Ez nem jött össze, de azért köszönöm!

    VálaszTörlés
  16. Írtam, hogy szokásos rákattintással nem indul el, csak a kódokat írja ki. Jobb gombbal kell kattintani, a célt a gépre menteni és utána FF-el megnyitni.

    VálaszTörlés
  17. Örülök, hogy tudod használni. Ha van playlist, akkor ez a leghatékonyabb letöltés.

    VálaszTörlés
  18. Én a MassDowloaderrel kombinálom. Az a legkényelmesebb, de 25-30 db. file fölött nem szereti az albumokat, illetve néha megy mindkettő. A "Halacska" nekem a 40-60 Mega fölötti file-oknál (is) nagyon hasznos. Jó hétvégét. Üdv

    VálaszTörlés
  19. Egy ideje nem tudom használni a halacskás letöltést a multin, valamit csinálhattak ellene. A letöltés rendesen elindul, aztán náhény másodperc után 10 bps alatti sebességre lassul le, úgyhogy több órába telne egy szám letöltése. Marad az orbit meg a download helper.
    Más oldalakon rendesen működik.

    VálaszTörlés
  20. András! A Mass Downloader még mindig a legkényelmesebb ott ahol van Playlist. Üdv.

    VálaszTörlés
  21. Eddig még nem próbálkoztam vele, de most kipróbáltam, és tökéletesen működött, miután rájöttem, hogy nem az oldal címét kell beírni, hanem a playlistre mutató hivatkozást (playlistre jobb gomb - hivatkozás címének másolása).

    VálaszTörlés
  22. most tévedtem oldaladra, és érdeklődnék, hogy az unplug a firefox3.07.-el is működik, mert akkor megpróbálnám.Nagyon szerettem vele tölteni, de most már ez a verzió van a gépemen, és eddig nem találtam rá megoldást, hogyan tudnám használni.

    VálaszTörlés
  23. Kedves pumecedli, sajnos nem sok jóval tudlak bíztatni, most már egyáltalán nem tudok az unpluggal innen semmit sem letölteni. Orbit, mass downloader, download helper, vagy ha gyorsan kell egy-két szám, a windóz média player - ezek még használhatók.

    VálaszTörlés
  24. unpluggedal lehet a multirol tolteni, ha valaki kiteszi a playlistet. Vagyis ha kitesz zenekent egy kamufajlt ami wma vagy orr kiterjesztesu es egypar bytos

    VálaszTörlés
  25. régen ez valóban így volt, most - legalábbis nekem - nem működik.

    VálaszTörlés
  26. nekem mukodik. vissza kellet tenni a regi unpluggot, mert az ujjal igazan nem ment

    VálaszTörlés
  27. a downloadhelperre is azt irja ki, hogy nem kompatibilis a firefox 3.-al.Pedig örültem volna, ha megoldás az általad javasolt progi.

    VálaszTörlés
  28. szerintem a legegyszerűbb mód a letöltésre, amihez semmit nem kell telepíteni, az az, ha valaki kitette a playlistet, akkor jobb gombbal katt oda, aztán a hivatkozás címének másolása. Utána megnyitod a media playert, ott File - open url - és az ablakba ctrl v-vel bemásolod a playlist címét. Ha elkezdi lejátszani, akkor egyszerűen File - Save as... és már le is töltötted a zenét. Számonként kell menteni.

    VálaszTörlés