2007. május 14., hétfő

Megkaptam az első rosszpontot

Ma ezt az e-mailt kaptam a "nagy tesó"tól:

One or more of your content items was found to be in
violation of Multiply's terms of service regarding
copyrights. We have deleted the item(s). We suggest you do
the same with any other items that may contain copyrighted
material. We reserve the right to cancel your account if we
discover another violation.

Az érdekes a dologban az, hogy nem jövök rá, hogy mi nem tetszett nekik, mert első ránézésre minden megvan. Mindenesetre el kell gondolkozzak azon, hogy hogyan lehet megvédeni az oldalt a törléstől.


21 megjegyzés:

  1. Lefordítottam, de nem értem.Mit írnak?Szerintem ők se tudják, hogy mit akarnak....!

    VálaszTörlés
  2. Valami olyasmit vettem ki,hogy jogvédett dolgok vannak nálad.Igaz,én nem igazán találtam semmit.Ki tudja mit is akarnak? Ennek ellenére,szép napot neked.Puszi

    VálaszTörlés
  3. A zenéid everyone-ra vannak állitva - ez nem tetszik nekik - szerzöi jogokat sért.... nem biztos, hogy töröltek
    is az oldaladrol - ez lehet egy "szabvány" levél is tőlük.....
    Szerintem tedd individualsra a zenéket, ahogy pl. Erzsébet csinálta, itt az Ő módszere:
    http://gomby.multiply.com/music/item/2392
    Volt rá példa, hogy ilyen figyelmeztetés után törölték az oldalt, volt olyan is, hogy nem törölték, bár
    hagyta úgy a beállitásokat, ahogy addig voltak...
    Biztosan nem lehet megjósolni, hogy mi lesz ezután - remélem hosszú életü lesz ez a multid...

    VálaszTörlés
  4. Jéééééééé,ilyent én is kaptam,de nem értettem,kitöröltem,most várok!!!! Vajon mi lessz,de nálam semmi nincs everyone-ban.Hmmm????

    VálaszTörlés
  5. Arra ami szerzöi joggal védett, csak az "individuals" nem tilos a multin.

    VálaszTörlés
  6. Március 17-én egyik ismerősöm kapott egy ugyanilyen levelet és példaképpen egy albumát törölték. Felhíták figyelmét, hogy a jogvédett anyagokat tegye individualra, mert különben törlik. Ennek két hónapja és annak ellenére, hogy nem fogadott szót mai nap is él a lapja!
    Nekem egyszere se szóltak, két lapomat törölték eddig szó nélkül! (Mondjuk okuk és joguk az volt hozzá :)) !
    Aki logikát próbál keresni a multi tevékenységébe nagyon kemény fába vágja a fejszéjét!
    Szerintem...
    putto

    VálaszTörlés
  7. A levél hevenyészett fordítása:
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    Egy vagy több zenei listája ellentétes a Multiply szabályaival a Szabályzatban leírt szerzői jogokat sérti. Módosítanunk kell a zenei listákhoz való hozzáférést, oly módon, hogy csak Ön fér hozzá. Tanácsoljuk, hogy tegyen hazonlóképpen minden olyan listával, amely tartalmazhat szerzői jogokat. Fenntartjuk a jogot a felhasználói fiókjának törlésére, amennyiben a jogsértés megismétlődik.
    ----------------------------------------------------------------------------------------

    VálaszTörlés
  8. És ha individuálozok és minden kontaktomat bejelölöm individuálisan?? Na akkor miccsinálnak? :))

    VálaszTörlés
  9. Megnéztem Gomby módszerét, így valószínűleg nem törlik a zenéket, de szerintem sok hátránya van a megoldásnak. Én legalábbis szeretek csemegézni, bele-belehallgatni különféle zenékbe, és a legritkább esetben töltök csak le valamit, ha nagyon tetszik. Ha mindent individualra állítok és kiteszek egy listát hogy mi található meg, akkor nem lehet belehallgatni, és csak annak segítek, ha valaki már ismeri azt az albumot és szeretné megszerezni. Akkor meg felesleges feltölteni, elég lenne írni egy listát a polcomon lévő összes cédéről, és ha valaki kéri, akkor annak feltöltöm egy napra. Lehet, hogy előbb-utóbb megírom ezt a listát is, de addig hagyok mindent everyone-nak, lesz, ami lesz. Miután mindent elolvastam, amit ebben az ügyben írtatok, azt hiszem, hogy mindegy, hogy contact-ra vagy everyone-re állítom a hozzáférést, és akkor meg hadd lássa mindenki.

    VálaszTörlés
  10. Kösz a fordítást, nagyjából én is értettem hogy mit írnak, az én értelmezésemben nem módosítják a hozzáférést, hanem törlik a listát.

    VálaszTörlés
  11. arandria megértem aggodalmadat az everyone-val kapcsolatban, de ez nem teljesen ugyanaz mintha listát készítenél a polcodon lévő dolgokról! Egyszer fölteszed, 1-2 napig ott van, erről automatikusan értesítést kapnak az érintettek (akiknek láthatóvá tetted). Aki akarja frissiben leszedheti, de napok, hetek, hónapok mulva is megmarad az anyagod és a lapod, így aki kéri annak pár másodperc alatt elérhetővé tudod tenni. Abban igazad van, hogy csemegézni, belehallgatni szórakoztatóbb, de aki hosszú ideig meg szeretné tartani lapját, nem szeretné folyton ujrakezdeni annak valamilyen óvintézkedést be kell vezetni! Szerintem...
    putto

    VálaszTörlés
  12. Nagyon fura a multi tevékenysége, nem értem a mai napig sem. Nekem eddig két kedves barátomat törölték, egyikük újrakezdte, de a másikuk nem. Egyik nap lehet, hogy már én sem tudok belépni? Nem tudom, elkezdeném-e újra?

    VálaszTörlés
  13. Kedves András! Én már túl vagyok egy ilyenen! Nem törlik, csak átállítják a láthatóságát a sérelmezett anyagnak.
    Ezért tűnik úgy, hogy mindened megvan. Ha végignézed az anyagokat, szerintem megtalálod, mit állítottak át teljesen zártra. Te látod most is, ezért nem tűnt fel!
    Az elmúlt idők tapasztalatai alapján egyre határozottab véleményem, hogy a nagy Multigazdi magától ilyent nem csinál! Miért is csinálna! Valakinek kell használnia ott jobboldalon azt a fránya besúgó panelt!
    Kivétel: amikor az egész oldal szó és figyelmeztetés nélkül hirtelen eltűnik! Ezt a mai napig nem értem!
    Üdv.Agneta

    VálaszTörlés
  14. Hát én csak aztat t'om mondani kevveseim, ha nálam valamit megláttok ami teccik asztat szeggyétek lefele tiszta erőből!!!
    Mert ugye garancia itt nincs semmire, de az bizonyos.
    Ha nekem megtörlik akkor kezdem (folytatom) újratovább ...'oszt jónapot! (ahogy eccer egy nagyon híres ember esztet monta).
    Szóval én nem parázok emiatt. Tis se tegyitek! :)))))


    Amúgy az elgondolkodtató, hogy mi van akko' ha "individuálé" -ra állítom, 'szt mindenkit beikszelek. :)))
    Lehet nem is tünik fel nekik, mert csak a státuszt nézik, azt nem, hogy 66 ember benne van az individuálisba'
    Hmmmm??

    VálaszTörlés
  15. Eszembe jutott még valami (néha nagyritkán megesik velem ilyen is). Szerintem itt kétféle zenét és egyebeket töltögetünk fel: az egyik a divatos, menő dolgok, a másikat meg inkább értékmentésnek hívnám, amikor régi, ma már hozzáférhetetlen bakelit korongokat javítanak fel és tesznek elérhetővé a lelkes tagok vagy ritka könyveket szkennelnek be. Azt hiszem, hogy azokat az oldalakat törölhetik előszeretettel, amiken olyan kurrens felvételek vannak, amit a lemezcégek szeretnének a boltban megveteni velünk jó sok pénzért. Az archív kategóriába tartozó oldalakat úgy vettem észre, békén hagyják. Talán érdemes a pót (vagy bónusz) oldalakat úgy rendszerezni, hogy a veszélyes dolgok legyenek az egyiken, a veszélytelenebbek a másikon. Én még nem nyitottam másik oldalt, de ha megteszem, akkor így fogom rendezni.

    VálaszTörlés
  16. ott is néhány emberke, aki pl. végzi a napi munkáját, akár egy teljesen más helyen, és időnként rápillant a multira és intézkedik. egyeseknek alacsonyabb a hibatűrésük, pl. egy megvágott videót nem tekint törlendőnek, egy másik viszont még a szomszédasszonyról készült képet se helyesli, mert éppen előző nap összeveszett a csajával. valami ilyesmi lehet itt is. Én egyébiránt network-re állítottam majdnem mindent.

    VálaszTörlés
  17. Engem elszomoritanak ezek a dolgok. Szivvel lélekkel csinálja az ember, mert nagyobb öröm adni mint kapni - Egyenlőre én is nyitott vagyok. De sokszor vaciálok mitévő legyek..A jelszóm a lapomon a "zene mindenkié".. és igy is érzem. Akkor egyenlőre nem dugok el semmit. Ha pedig mégis sorkerülne rá...akkor a jelszavamat" meg kell szüntetnem. :-(((

    VálaszTörlés
  18. Köztes megoldásnak végülis azt választottam, hogy egy pár listát meghagytam mindenkinek, a többit meg csak a kontaktoknak tettem láthatóvá.

    VálaszTörlés
  19. Arandria!
    Ugyanúgy minden jogalapja megvan a multinak lapod törlésre, ha everyone-re (mindenki) network-re (hálózat), vagy contact-ra (kapcsolataim) láthatják a szerzői jogvédett anyagot.
    Egyedül akkor vagy biztonságban, ha individual-ra (saját használatúra) raksz fel valamit!
    putto

    VálaszTörlés
  20. Az utolsó bejegyzés óta eltelt fél év, azóta mi van? A dowload funkciót eltüntették, és ezzel egyenlőre csönd van?

    VálaszTörlés
  21. azóta csak nagy csönd, azon kívül, hogy a zene keresést és letöltést megszüntették. A letöltésre már van sok módszer, a keresésre sajnos nincs. Én azt találtam ki, hogy a zenék listáját kiírom a blogba is, mert abban még lehet keresni.

    VálaszTörlés